Hello. Lenne M.A.G.U.S. Első törvénykönyvem sürgösen eladó. Akit érdekel: email: davidkov@freemail.hu MSN: kovacsd@arpad-pecs.sulinet.hu |
Hali!
Kezdő M.A.G.U.S. játékos keres klubbot Debrecen közelében. Szeretem ezt a játékot, de nincs kivel játszani. |
Csáó!
Nem rég, egyik haverom mutatott nekem egy kasztot amiről semmit sem tudok,csak néhány alapinfót.
Ti mit tuttok a Démonlángok őrzőiről?
Előre is köszi. |
Nos, akkor rendben... hívjuk balamiféle mágiatudóbak |
Miféle vajákos? Karvaly nem nevezhető annak, Loboncot remélem be tudtad azonosítani.
Toma |
Soha nem felejtem azt a mesét, amit még L'aria kolléga mesélt, amikor is Karvaly egyesítette a dzsenn, homoki elf, dzsad és szövetségi (délvidékiek: jópár pyarronita pap, paplovag, kalandozók, rengeteg harcos és talán még két mágus is) csapatokat az amundok ellen: náluk rengeteg pap, egy főpap és egy szobordémon (lejátszottuk Amhe Ramun ébredését nagyjából feléig) is volt. Az összes paplovag és az én karakterem, Lobonc (syburri vértes gyalogos, Karvaly testőre) védte a Karvalyt és a másik két mágust, akik kezdésként 8 földelementált kaptunk ajándékba az amundoktól. A lovagok nagy része odaveszett, talán a másik magus testőre is, mi szerencsére túléltük... A végén kis pszionika segítségel visszadobtam az egyik fejét, hogy küljenek még belőle. Jót tett a csapatok moráljának. Micsoda kaland volt... Ippeg nyertünk annak az érmének a segítségével.
Remélem az egyik tehetségen ezt a karaktert értetted. Bár azért neki elég nagy hátszele van.
Lobonc |
Az iskolák kapui nyitottabbak, és sok tehetséges harcos rója az utcákat |
Sziasztok!
Szerintem ismerőseim tudják, hogy nagyon harcos párti vagyok, mégis, a KAP rendszer hátránya miatt annyira nem szoktam akadékoskodni: a MAGUS nem az a szerepjáték, ahol a kasztok közel azonos erősségűek, a KAP rendszer tovább növeli a különbségeket: egy mozaikmágus KAP rendszer szinte isten szerű egy alapharcoshoz képest: a tulajdonságai messze felülmúlják a harcosét, képzettségpontokról nem is beszélve, és az alap harcértékek és HM is csak ezért kevesebb, mert a (jó) KM azt mondja, hogy fiam, mégiscsak mágus vagy, max ennyi és ennyi HM-ed lehet, pont.
Ha én mesélek, a zúzó beállítottságúak hátrányát igyekszem azzal könnyíteni, hogy a tanulásuknak nem szabok határt, több induló képzettséget kapnak, netán 1-2 KAP-ot is. Ugye Wya?
Toma |
kap? az se lett az igazi... 375 egy harcosnak nagyon kevés, egy varázslónak rengeteg. Próbáld csak ki! Add össze a kapott értékeket a két kaszt között harcérték: 105/87
életerő: 32/8
főjellemzők: 48/36
képzettségek: 38/21
Tehát a fix értékek kockadobás nélkül harcosnál: 223 KAP, ellenben varázslónál: 152 KAP. Ezek mellé jönnek még a dobások (főjellemző + fp/tsz) ezekkel nem számoltak a KAP rendszernél. Ergo, ha ugyanaozokat a M.A.G.U.S alapokat akarod elérni, akkor a harcos 69 KAP (18,4%) veszteséggel indul egy varázslóhoz képest. |
Szerintem igazad van. Olvastam 1 házi szabálykönyvet, ahol bizonyos képzettségeknek van kf-je, az még jó ötlet. De szerintem az újítás túlzás. Az Új tekercsek (a karakteralkotás 375KAP-ból, stb) sokkkkkal job, talán még az eredetinél is jobb, mivel itt is nehéz tápolni és nem lehetnek a karakternek irreális képességei. |
Magus 1 Rulez!
Nem régóta mágusozom, de szeretem. Nyáron táborba is mennék. Rájöttem, hogy a d20-os egy sz**. Csak ennyi! |
Nem lehet, hogy inkább a meglévő rendszerre kellet volna támszkodni? Az af/mf még beilleszthető volt a régi kiadványokhoz (modulok, rúnák) de ezzel a d20 teljesen szakított |
Én olvastam a 20d-t. A karakteralkotása sokkal bonyolultabb, hosszadalmasabb, mint a régi, a kasztosdi is összetetteb, bonyolultabb. A karaktert életciklusonként kell fejleszteni (születés, gyerekkor, stb.). Lehet, hogy így már az első kalandra megszokja az ember a karaktert, de a megalkotás a hagyományoshoz képest sokszoros időigényű lett.
Szerintem jó, hogy a képzettségeknek töb szintje van és részben egymásra épülnek, de 3 szint (af, kf, mf) elég. |
Teljesen jól érthető, ha megfogadsz 1 tanácsot
Ner az 5 fokozatossal kezd. A "régi af/mf M+-l kezd. A d20-ról nem tudok nyilatkozni. |
Sziasztok!
Szerintetek a MAGUS mennyire érthető kezdők számára? Úgy értem olyanok számára, akik nem igen szerepjátékoztak, de a fantasy dolgokat valamennyire ismerik? |
Boldog karácsonyt az összes Domvik hívőnek! |
csak írok már valamit, hogy ez a jó kis pörgős topic ne legyen már törölve |
miért pont Heil? )) |
Igen, ez is egy vonal. De ebbe valahogy nemfér bele a lopózás, rejtőzés. Elsődleges továbbá az orvtámadás is. Arra meg ugyi nem a buzogány a legkpraktikusabb fegyver |
Ha egyszer lesz közelharcos BM-em, kap egy 16-os erőt, meg egy kétkezes buzogányt. Az olyan kecses.
A viccet félretéve: jobb kézbe egy tüskés buzogány, balba meg egy pajzs, rontani lehet az mellett, elvegyül a harcosok között, még azt sem tudják, honnan jön az áldás. Valamint szerintem tényleg jobban lehet azzal rombolni, mint egy rövidkarddal.
Toma |
Buzogány? Miért nem mindjárt nehézlovas kopja? Elvileg akönnyen forgatható, és könnyű fegyvereket szereti |
Szia returnofsim!
Kicsit számoltam, és szerintem már csak a matematikánál megbukik a dolog (nem is beszélve a dolog tápoltságszagáról ). Tehát:
87 -- alap TÉ
17 -- remiera (?)
5 -- +1 rúna
20 -- roham
40 -- 20 pszipont rohamként
10 -- bátorság itala
24 -- tetoválás
---
203
Ezen kívül, szerintem egy boszmester mentalitáshoz, ha már közelharci fegyvert ragad, egy buzogány sokkal inkább stimmel. Azzal nagyobb pusztítást lehet véghez vinni.
Toma |
De elvileg az... már csak arra lennék kiváncsi:
1. mióta használ BM ramierát?
2. ki rúnázta fel?
3. egy magát lovagnak képzelő BM hogy jut el 9. tsz-re? |
Sziasztok...lenne egy kérdésem..haveromnak van egy 9. szintu BM-je es alap TÉ-je 87 elso foku runazassal..(rameira)..gondolom ismeritek a BM-nek azokat a tetovalasait..biztos kéz+24 TÉ, van meg egy ojan is ami 20 mp-t at tud alakitani 20 pszi pontaá+egy batorsag itala..(+10 TÉ)...a pszi-s meg ugye pszi rohamra jo..a lenyeg a havernak(ill. a BM-jének) osszesen igy van 245-ös alapTÉ-je egy támadásra...ez igy ugye nemnagyon hiheto??? |
bocs, hogy közbeszólok, de lenne 1-2 megjegyzésem erről az új "szerepjátékról" (már azok alapján, amit itt mondtál)
" kihaggya a felesleges dolgokat (pl képzettségekből:tánc,szakmák, meg ilyenek) "
akkor sztem pont a szerepjáték lényegét veszi el, mert ha nincsennek ilyen, és ehez hasonló képzettségek, akkor az azt jelenti, hogy a karaktereknek nem is kell ilyen tevékenységet folytatniuk a kalandban, szóval az egész egy nagy hentelés lesz
"a varázsló is hatékony harcos lehet és fordítva" hát igen, ez méginkább a hentelős játékmenetet sugalja: a varázsló a régebbi fajta kiadásban így is olyan erős, hogy kevés ellenfele van, ha meg annyi hp-t fp-t és védő értéket kapna, mint egy harcos, akkor elpusztíthatatlan lenne
és pl.: egy belső időt használó íjász egy kisebb katonai osztagot olyan gyorsan leírtana, hogy esélyük se lenne védekezni, stb..
szóval jó hentelést a "szerepjátékosoknak" |
Szevasztok! Én is MAGUS- ozom 3 éve és biztos hogy ez a legkirályabb! Kár hogy egyre kevesebben játsszák... |
Bocsi mi a különbség a válasz erre és az új hozzászólás gomb között ? |
Hi mindenkinek. Új szerepjátékra bukkantam! a www.darkmagic.gportal.hu oldalon egy olyan játékot találtam ami a mágus rendszerére épül de kihaggya a felesleges dolgokat (pl képzettségekből:tánc,szakmák, meg ilyenek) felszabadítja a kasztok rendszerét( a varázsló is hatékony harcos lehet és fordítva) és felgyorsítja a játékot. Még úgy tűnik az oldal feltöltés alatt van de amit én eddig láttam belőle az tetszik. akit érdekel nézze meg.
üdv | Shadowrun | Filmek, TV | Sárkányölő - Kérdések | Puzzle - Online puzzle | Battletech | Puzzle - Dobozos asztali puzzle | Humor | Káosz Galaktika Kártyajáték | AD&D | Zene | Vampire | Sport | Magic | PC játékok | On-line játékok | PS2 | M.A.G.U.S. | Sárkányölő - Vélemények | Sárkányölő - Egyéb | Sárkányölő - Szavazások | Egyéb | Egyéb - Kártya
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|