Egyes galetkik bőre annyira kemény és ellenálló, hogy sem a szövőpókok mérge, sem az óriáscsótányok savköpete nem képes beszivárogni a galetki belső pólusaiba.
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Én is gondolkodtam mágikus hármas paklin, nézegetem keresőben milyen jó lapot tudok beletenni fehérből, hát kiderült, hogy Gömbvillám Thu'zad utazás... szóval gyorsan megállapítottam, hogy én nem ilyennel fogok mókázni
Jaj és ne felejtsétek el a Hármas büntető osztagot :P
Sztem a szl nem kell abszolút. Nyilván a HGI miatt nem kell sok olcsó iap a pakliba, de azért ez a változata nagyon könnyen megfogható. Csak 3 Vp-s lapok, nem túl effektív...
Raknék bele egy pár olcsó countert az biztos. Pl.: Szúnyogirtás, Erős ereje, Zu'lit kísérlete.
Idézési költségét semmilyen módon nem lehet csökkenteni.
Ha sikeresen kijátszol egy lapot melynek alap idézési költsége 3 vp, kapsz 1 vp-t, gyógyulsz kettőt és a kör végén húzhatsz 1 lapot.
Hát ha be tudod szerezni a 3 HGI-t akkor grat , különben szeritnem is jó lenne :P , Meonech fürkész se tud ártani , de járj pont drágitana , nah m1 szerintem ha megvan a 3 HGI szeritnem úgy erős lesz Nélküle , hát nem tom majd elválik , sok sikert a beszerzésükhöz !
Nem is láttam, de néhány dalt is érdemes lehet becsempészni, ha használunk lilát akkor Őrület dala, de én még a bátorság dalát is nagyon szeretem, és mindkettő kombózik gakkal, ill. a többi dalt is érdemes kipróbálni
Akkor belehet rakni kéket, ott is van 1-2 erős lap, Esszenciakapocs, Diána kívánsága és akkor ha nincs HGI akkor Asylux is elég jó lehet, úgyis 3 vp-s hátránya csekély, mert rengeteget fogunk gyógyulni.
háát azért a 3a galetki igazságog eléggé meg tudják izzasztani az ellenfele csak az az egy nagy gond van a galat ki igazságokkal hogy szinte lehetetlen őket beszerezni és a pakli jóval gyengébb lesz nélküle
Naon tetszik a pakli csak sok idő míg beindul bár a thu'zadok sokat segítenek rajta és eléggé nagy hátrány ha leszedik a bölcsességet rúnával vagy csatamező ellen esetleg mehetne még bele +2erős ereje
Érdekes lap ez a Mágikus hármas, szerintem meglehet kísérelni egy pakli összerakását is, ami erre a lapra épít.
Kontroll jellege lesz a következőnek amit én kitaláltam, szeretném ha írnátok róla véleményt
Nos a pakli a mágikus hármasra fog építeni, ami leginkább azt eredményezi, hogy szinte csak 3 vp-s lap lesz a pakliban, célunk, hogy kirakjunk 3-at így minden lapunk ingyen fog jönni és a paklit is felhúzhatjuk igen könnyedén, legalábbis nekem sikerült.
Nos mivel a 2. körig megse szólalunk és ha ott megszólalunk, de sikerült akkor sajnos nincs sok remény, ezért így kezdtem a pakli összerakását:
Mind-mind jó erőforrás, az első a paklink alapja, a másodikat érdemes behúzni minél hamarabb így elég hamar pakolhatunk. A harmadik is jól fog jönni a legtöbb esetben, a negyedik viszont szerintem nagyon erős lett, az utóbbi idő legerősebb lapja lett szerintem.
3 Ősi legendák
2 Továbbfejlesztett technika
Ezzel a kombóval ki is rakhatunk 3 Mágikus hármast, mindehez csak az ősi legendákat kell behúzni és kell mellé még 1 mágikus hármas és pillanatok alatt kiraktuk a három darabot ami nem kis előnyt jelenthet, de azért elég varázspont igényes.
Az első permanens leszedés, és ölni is képes, Hadiállapottal jól kiegészítik egymást.
A második minket cseppet sem fog zavarni, az ellenfelet viszont valószínüleg rettenetesen.
A harmadik is leszedés, vagy kikapcsol egy lényt, és 4-et üt, ami ölésként ideális lehet.
Az utolsó pedig egy fejbelövés, ami minket nem zavar, mert a Mágikus hármas visszagyógyítja.
3 Gakk, az észak ura
Még egy plusz ölés, ami erőforrásként is megjelenhet.
És még érdekességként:
3 Három a galetki igazság
A legdurvább lap szerintem a pakliban, 3-al drágítja a nem 3 vp-s lapokat, nálunk abból csak az erős ereje van, de azt elhasználjuk a bevédésére, fontos, hogy a második körben is már kirakhatjuk, amivel irdatlan nagy előnyt szerzünk.
Ideális counter mind, az első megfogja a nem-lény lapokat, és lényként is lejöhet, bár úgy elég gyatra.
Sárkánymágia counter és sebez, figyeljünk, hogy a lényeket is leszedheti, tehát hadiállapot esetében ez 2 vp-t és 1 lapot eredményez.
A harmadik egy counterelhetetlen counter (remélem jól írtam )
A negyedik counterel és lényt ad, ami elég jó lehet.
Az 5. elég vicces, visszaugrik a kezünkbe majd újralejöhet és akkor újra kapunk vp-t és lapot a mágikus hármastól
Ősi bölcsesség
1 Erős ereje
3 Mágikus hármas
3 Thu'zad utazása
3 Múlt tükre
3 Hadiállapot
3 Ősi legendák
2 Továbbfejlesztett technika
2 Asnomad
3 Albínó varkaudar
2 Höre
1 Gömbvillám
3 Gakk, az észak ura
3 Három a galetki igazság
3 Hammurapi ősfortyanat
3 Sárkánymágia
3 Anti-mágikus megszakítás
3 Árnylélek befogása
1 Minotaurusz csatasámán
Remélem láttok benne fantáziát és érdemes volt megnyitnom-e topicot