A Kalandok Földje labirintusainak néha bizony nem minden ládája rejt kincset. Legalább annyi kellemetlen meglepetésre, mint amennyi jóra is számíthat az arra járó kalandozó.
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Ha még egyáltalán nem hallottál, vagy nem tudsz eleget a hírről, melyről fórumozóink ebben a témában beszélgetnek, akkor kattints ide a bővebb felvilágosításért.
A tüzet lehelő vizisárkány ismét az egyszerűsítés áldozata lett. Eredetileg gőzlehelete lett volna, ahogy pl. a Dragon Turtle-nek a D&D-ben, de aztán egyszerűen tűzlehelet lett belőle, hogy egyértelmű legyen az, hogy hogyan működik együtt a tüzes lapokkal.
A szilmill valóban hiba volt, benéztük.
A Villámhárító pedig direkt nem fém tárgy. Azt már nem tudom, hogy eredetileg is így terveztük-e, az lehet, hogy véletlen lett nem fém, de az biztos, hogy direkt nem faqztuk le utóleg, hogy fém, játékegyensúlyi okokból.
de azért az építőt se nagyon könnyű előszedni
de szerintem akkor is simán nélkülözhető a sík...
a vezér meg csak a káoszkatlannál volt jó akkor is csak azért mert kevés teki volt
a mai teki paklik már lestinohhal nyernek az ütés csak egy másodlagos dolog és ha meg hiányzik a víz síkja ott van a teki szellem ami még jobb is...köszöntem!
de a motyik nem nyernek mert nem létezik ilyen koncepció
tekiből meg használd inkább a bánatos tekit jobb mint a káoszkatlanos cuccok
amugy lehetne hozni egy szabályt mint a rúvel hegynél hogy minden lény ott hegymélyinek számít most meg minden tengermélyes lény úszik vagy hasonló
Nincs igazad. Sok kicsi sokra megy szóvalegy vezér egy sík kicsit előnyt ad a tekiknek a vezértől mefg nenm passzívan hanem aktívan jöttek. Az 1/1 is jó de az aktívság még jobb volt nekem. Nem egyszer nyertem már meccset egy vezérrel. Illetve az erősített tekikkel.
De a matyogóknak nem kell helyszín. A tekik azzal nyernek hogy támadnak, a motyik inkább a lapdobással sebeznek vagy préseléssel nyernek. A teknősök nem ilyenek. De ezt a 2 lapot nyugodtan ki lehetne adni az újabb verizióban ahol a tekikre hatnak, és akkor nem tűnnek el elmehet az úszás is és nem reklamálhat senki.
ha kinyitja a száját, akkor beáramlik a víz egészen a garatig, vagy mi az, ami lezárja a további beáramlást, de onnan hogy jön ki a tűz akkor?
amúgy meg ha egy hangya le tud ütni egy sárkányt egy épület meg neki tud menni egy másik épületnek, meg egy gombának szeme van és repül, akkor már tök mindegy ilyeneken fent akadni
a repülés azért van rajta mert az aktívan jön játékba képesség is volt és asszem csak kallerek kaphatták meg ezt ,azóta változott a helyzet és eltűnt az aktívan jön játékba képesség h egyszerűbb legyen a játék...
am tűzlehellete miért ne lehetne egy vízi sárkánynak? a tengerek mélyén is vannak vulkánok
Teljesen igazad van, az hogy most a Víz síkkal kevesebb lett a teki deck, hát istenem, kárpótolnak érte az új tekik amik kijönnek vagy kijöttek.
Az antimágia az pedig nem hiszem hogy el fog tűnni egy hamar mert relatíve az is egy új szabály(ha az úszáshoz viszonyítjuk).
Mindig lesznek szabályok amik eltűnnek, és leszenk újjak is, ez a világban is így mükődik.
azért ez nem kizáró ok, hogy nincs helyszinük. (sok más koncepciónak, etnikumnak, képességnek nincs pl. motyogoknak), az meg, hogy ily modon kiszorul a játékból a sik és a vezér, ez része a játéknak (ez sok más lapról is elmondható, nehéz lenne több ezer azonos erejü lapot csinálni, hogy ez ne történjen meg), de vannak elvétve forditott esetek is, amikor 4-5 évig porosodik egy lap mire esetleg használhatóvá válik