Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
A Hóvihar időszakáról
(Túlélők Földje esemény)
Küldd el képeslapként!
"Vacogó érzés volt ma reggel tábort bontani, valami megváltozott. Az időjárás, mintha megbolondult volna, kifordult önmagából. Hó esik. Olyan dermesztően hideg van, hogy a leheleted minden szusszanásodkor meglátszik: valami megváltozott." - ébredés a Nagy Hóvihar beköszöntének reggelén
Nézz szét a galériában!
Daxx - egy másik univerum
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
LXII. Alanori Olimpia
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló
HKK Nemzeti Bajnokság holnap!

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Versenyhirdető (1833)
Daxx - egy másik univerum (1)
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét (30)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8229)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3. (12)
Lapötletek (65032)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 |
Nézet:
Vszinu meg fejlesztenek egy-ket dolgot, es a fejlesztok meg is nezik, mit kodoltak... Ezt pedig a legegyszerubb, ha "jatszanak".

PaYa
 
Hogy van ez most?! Ha vége van a tesztnek, miért látok néha az aktív karaktereknél olyat, aki lépett az elmúlt 10 percben? Vannak kivételek?
Ma 15.20 körül katt a linkre és Zöldfül aktív karakter... Az összesítést nézve, minden nap van egy-két karakter, aki tud lépni.
 
diadalom=hatalom
 
Ismertek valami konkrét információt a játék kezdetéről, közös tudat milyenségéről, a diadalom medalionjáról?
 
És akkor milyen speciális képességet adnál helyette a vándoroknak, akiknek ez a képességük?
 
UI: A szörny keresését betenném a játékba! nem fog roszul jönni a tárgycserélös küldiknél... bizonyos energiáért bizonyos százalékkal valoszinübb a szörnyel valo találkozás... persze csak az ismert szörnyek listájábol.
 
Sziasztok!

Szivesen látnék a játékban több interaktivitást, beleszólást a történetek, Armington eseményeinek alakítását. Például felröppent a játékban a király elleni merénylet, cselszövés. A játékos eldönthetné, melyik oldalra áll...Netán a fennálló társadalmi rend őrzésében vesz részt, vagy a "rebelisekhez" csatlakozik...
Jó lenne, ha több információ lenne a világról. Én nem játszottam más, korábbi "Beholder" játékkal, nem ismerem Ghalla múltját, a társadalmat, isteneit, uralkodóit.
A karakter csatlakozhatna valamilyen konkrét valláshoz is, ha nem is szervezetten, persze ez lehetne opcionális is.
A "közös tudat"-ot erőltetném, már első rangtól (persze ez is lehetne opcionális, ne legyen kötelező), akár úgy hogy ez a közös tudat egyenlő lehetne a barbároknál a "klánnal" (horda, törzs), varázslónál varázslóiskolával, lovagnál persze lovagrenddel. Elfeknél származási hely alapján. Természetesen itt is lehetne bonyolítani a játékot, hiszen pl. mindegyik varázslóiskola rendelkezhet speciális, "saját" varázslatokkal, az egyik barbár klán a pajzs+fegyver konbinációt preferálhatja, a másik a két fegyveres harcmodort...(módosítók, plusszok, minuszok, képességek, ajaj!) )

Szóba jött a teleportálás. Ha csak a "mászkálást" nézzük, van benne valami. Valóban sokszor kellemetlen, hogyha a térkép másik végéből kell a faj/kasztépületbe jutni, vagy egyik városból a másikba. Az ötletem az lenne, hogy a városokban fel lehetne "ülni" a másik városba induló karavánra, szekerekre. Kiválasztani a célkoordinátát (csak út-kockát, tehát város-hegycsúcs karaván ne legyen) és ott "kirakna" a karaván. Ez kerülhetne (persze) energiába és némi pénzbe. A vadállatok, haramiák, rablók természetesen megtámadhatják a konvojt....Még egyszer hangsúlyoznám, hogy ez csak úton való közlekedést jelentheti. Ez csak egy ötlet, ,majd ti megmondjátok szimpatikus, használható-e?

minden jót: T.F.!
 
Szia Kocsi !

A fegyveres harcnal en csak a fegyvervaltasra gondoltam, hogy kozelharcnal csatakoronkent egy jobb vagy balkezes dolgot lehessen valtani, a pancelokra temeszetesen ez nem vonatkozik. Mertha a magusok tudnak koronkent uj es uj varazslatot eloszedni a kis agyacskajukbol es meg ra is koncentralni, akkor ne mondja senki, hogy egy 100-as ugyessegu elf miert ne tudna egyik fegyveret kicserelni minden utesvaltas utan.

A teleportos dolgot nem a zonak eseteben vetettem fel, mert ott ertelmetlen, hanem egy egybefuggo terkep eseten, ahol mondjuk 600 -szor 200 -as a kiterjedes. Utanagondolva talan a teleporthely lerakasanak koltsege lehetne rang*10 energia, igy a kesobbiekben sem tap lenne, csak indokolt esetben hasznalna mindenki
(peldaul faj,kaszt epuleteknel konnyebb a visszateres kuldetes teljesites utan, keves tapasztalati pontot ero szornyek altal latogatott teruletek atugrasa). Ha 80 energia a lerakasa 8. rangnal, ez 10-16 csata elmaradasa lenne mezon, ugyanez az ugrasnal is, ugyhogy aki nagyon gyakran elne vele az nem biztos, hogy tapossa is valik, mert rossz lesz az energia/tapasztalati-fejlesztesi pont aranya.

Bye: Frihyr
 
Csak úgy mellékesen jegyzem meg, hogy közelharci fegyverrel minden körben támadhatsz, Kocsi, míg íjat csak a meglepetéskörben és az első körben. Ne akard még jobban megnehezíteni a vándorok dolgát, így sem könnyű az életük.
 
Sziasztok!

Hát gondoltam én is írok egy pár sort a gémrol. Íme:
Nagyon tetszik a játék, de egyensúlyt kéne teremteni egy pár dologban. A második tesztben négy karakterem volt, mindegyik más kaszt és más faj. Így fel tudtam mérni (nagyjából), hogy mennyire "könnyu" egy-egy küldetés. Vannak ugye a gyujtogetos küldik amikor ékszereket kell vinni. Ezeket ugye tárgyak beváltásával lehet megszerezni. Gyorsan egy kis összehasonlítás:
Elf: ezüst karköto(3db) = rozsdás kard (3*6db)
Félóriás: ezüstöv(3db) = kígyófej (3*5db) = használt orkanc zsepi (15*5db)
Ember: ezüstülbevaló(3db) = denevérszárny (3*5db) = pókláb (15*5db)
Törpe: ezüstnyaklánc(3db) = harcsafej! (3*5db) = pókselyem (15*5db)
Az elf könyu volt mert nagyon sok lény dob rozsdás kardot. A félóriás 6. rangon szedte össze a cuccot, úgy hogy napokig járta a mocsarat, dzsungelt (szóval a kígyólelohelyeket), de csak 2 kígyófejet sikerült találni. A maradékot az orkanc labik kipucolásával sikerült elérnem, melyben mind a 4 karakter közremüködött. Az embernek talán 6 vagy 7 denevérszárnya volt a végén. Tehát 6. rangon járt a 2. küldetés felénél. A törpe lehetetlen feladatot kapott. O is 6. rangúként fejezte be a tesztet, de 4-es úszással és több ezer "elpazarolt" energiával (úgyanis a tenger, tó, folyó 12 energia) egyetlen harcsafejet sem talált. (persze egy óriásrájával találkozott aki belevert vagy 100-110 hp-t + még utána 10 körig méreg hatása alatt állt körönként 10 sebzéssel!!!)
A másik dolog: újra elolvasgattam a kasztokat/fajokat. Azt vettem észre, hogy a félóriásnak "csak" 45-ös az ereje, az iq-ja pedig 35-ös, míg más fajoknál az értékek 46/36. Remélem ez csak elírás.
A bizonyos tereptípuson ölj meg x lényt küldikhez már sokan írtak, de azért itt is megemlíteném még anyit hozzátéve, hogy nem értem a mocsárban miért olyan kicsi a "népsuruség".
Az elfeknél van asszem, hogy sebezd meg távolsági fegyvereddel 1000 alkalommal elleneleidet. Ez lehetne 1500 ugyanugy mint a többi fajnál.

Maci: az elso teszt után írtam emailt az ötleteimmel, nem tudom megkaptad e mert válasz nem jött. Kb. ezeket írtam és ezeket még most is megfontolandónak tartom:
Amikor a labikban nem tudom kinyítni az ajtót akkor írhatna némi infót arról, hogy milyen kulccsal kéne próbálnom. (persze bizonyos %-os eséllyel ami a zárnyításon alapulna)
A küldetéseket egy kicsit lehetne színesíteni, kerettörténetet kitalálni hozzá. Nem csak annyi, hogy "szervezetünknek szüksége van 3 ezüstnyakláncra" hanem aszondjahogy: személyesen a hercegno fogadd és gyönyöru arcán mintha aggodalmat vélnél felfedezni. Miközben ezen elmélkedsz úrnod megszólít: Józsikám! Népünk nagy bajban van. egy gonosz ékszerész ellopta egyik szent ereklyénket és csak akkor hajlandó visszaadni, ha bizonyos ellenszolgáltatást nyújtunk.
Surgosen szerezned kell 72014 db jodlikrumplit amit csak aranyhörcsögöknél és tengerimalacoknál lehet szerezni...
Szóval valami ilyen kis háttérsztori (persze kello komolysággal ;D )
Nekem ez jobban bejön és nagyon sokat dob a hangulaton. Persze ha csak én gondolom így akkor bocsi...
Kb ennyire gondoltam, még Fryhir észrevételéhez: ez az átöltözés dolog nekem nagyon "táp" szagúan hangzik. Szerintem amelyik körben fegyvert cserélsz abban nem is üthetsz, az meg pláne vicces, hogy mondjuk mászkálsz az erdoben teleaggatva szörnykereso cuccokkal aztán jön egy lény akkor egyetlen katintásra leveszel nyakláncot, gyurut, gatyát csizmát, sisakot, páncélt, fegyvereket, mindent majd kinyítod a hátizsákod eloveszed a megfelelo holmit "oléshez" elkezdsz öltözködni (közben a szörny fütyörészve szemléli az eloadást egy kinyítható nyugágyból) majd mikor felöltöztél akkor aszondod oké minden: TÁMADÁS!...
Ez tréfás no. Oké hogy itt egy gombnyomással megoldható, de kicsit próbáljuk már úgy nézni ezt mintha lenne valami élet benne és nem csak egy program.
A másik felvetésed: teleportálás. Nos ha szerinted 1energia/mezo lenne a teleportálás akkor hányan kelnének át árkon-bokron, hegyen-vízen-bárhol? Mindenki csak teleportálgatna. Erre van az ital.
Itt lehetne annyi módosítás, hogy amikor megiszod akkor belehetne írni a koordinátákat és oda repítene. (úgyis ritka ez a tárgy)(a neve valami songard vagy hasonló)

Amit már sokan mondtak, de nem lehet elégszer+saját gondolatok/ötletek:
Az ido ne realtime legyen légyszí.
A kasztküldetéseknél vagy lehessen átadni/eladni a tárgyat vagy olyat adjon amit használni is tud a karakter.
Kell egy piac tényleg, a sok cucctól megszabadulni. (nem rossz áron mint a bótba)
Ja ezt még nem írták, de csak kérdezem egyébíránt: a különbözo immunitások miért nem fejlödnek amikor olyan hatás éri a karaktert.
Amikor az öngyilkosgoblin szétperzseli az agyam akkor fejlodni kéne a tuzimunnitásnak.
A szakértelmeknél megkéne jelölni, melyik fejlodik ha használod melyik nem.
Az elfeknél a vesszokészítés szakinál szerintem egy kicsit emelni kellene a mennyiséget. Úgyanis én kb. 450 energiából (kb. egy nap) közel 200 nyilvesszot ellhasználok. (de szerintem vannak tolem jobb íjászok akik még többet) 200 vesszo eloállítása 200 energia. Ez kemény. Ja és lehetne a sima vesszocsinálásnál olyan lehetoség is, hogy 50 vesszot készítesz. Volt olyan a teszt során, hogy 300 vesszot csináltam és k* jó volt 30*megnézni ugyanazt az oldalt.

Találtam bugot is:
Eseményeknél elmentve: Barbár Bandinál és Lady Catlynn-nél.
Van egy olyan is amit nem mentetem el, de tudom kivülrol:
...bandukolsz miközben elkezd Esni a hÁ!...
Csak egy ó betu...

Mostmár nem pofázok többet mert nem.
A játék összességében nagyon tetszik remélem magasabb szinten is lesznek küldetések kidolgozva.

A további fejlesztéshez sok sikert kivánok!

csá

bb
 
Üdv mindenkinek! Csak megerősíteni tudom az előttem szólókat, király lenne a játék, HA! :
-Nem idő, hanem lépés/energia korlátos lenne spec. vagy spell határidő. Ha nálunk terhelt a rendszer (vodafone), valamikor 5-6 percet is várok egy húzosabb oldalra. Elképzelni sem tudom milyen gáz lehet egy telefonos kapcsolatnál...
-Van aki hétfőtől szombatig, 9-től este 7-ig nincs otthon. Ha olyan questet kap amiben idő-függő monstert kell ölni, pont megteheti vasárnap(ha ráér, mert család-barátnő-barát-stb) ha! szerencséje van...
-És a kopás.... Erről már sokan írtak, én nem teszem meg.

Ezek könnyen olvosolható gondok, nem is mindenkit érintenek. Szélessávúval nincsenek ilyen gondok. DE! Nem mindenki teheti meg, csak reménykedhet a kapcsolata javulásában.

Megoldás-> kell egy keretprogram, ami sajátgépről fut minimális adatátvitellel!

Ezektől eltekintve CSÚCS a game, sokkal élvezetesebb mint egy legújjabb Quake-motoros szuprgyilok...

Friczy
 
Sziasztok !

Tovabb folytatom meglatasaimat a jatekkal kapcsolatban.
Csatarendszer: tetszik a szivossag, tobb koros csatak, fegyvervaltas,
varazslatvaltasok rendszere. Hianyolom viszont a bal kezes dolgok, illetve a lofegyverek csata kozbeni valtasanak lehetoseget.
A lofegyvereknel is lehessen modositani, ahhoz kepest, hogy mi volt a
csata elott kezben. Ezt csak egyszer lehessen, tehat rejtozkodeses ijaszat eseten ugyanazt hasznalja mindket korben. Viszont a nyilvesszovalasztast lehessen modositani mindket alkalommal, es azt is, hogy melyik ellenfelre lojjon. Esetleg a beallitasoknal be lehessen
allitani, hogy csata vegeztevel keruljenek vissza az eredeti targyak kezbe (ertelme: +3 szornyes landzsaval kalandozok, de rezhegyuvel harcolok, ne kelljen csata utan percekig allitgatni a felszerelest)
A kozelharci korokben a balkezes fegyver/pajzs valtast is bevennem a lehetosegekbe, avval a termeszetes megkotessel, hogy egy csatakorben az elso kozelharci csatakor kivetelevel, ahol mindkettot, csak egy dolgot (vagy jobbkezest vagy balkezest) lehessen valtani.

Valos ido a jatekban: ebben semmi pozitivumot nem talalok, mert kifejezetten idegesit, hogy mire elsutom az otodik varazslatot, mar lejart mondjuk az elso varazslat nem jelentektelen ideje. Az ejszaka jatszok meg jol megszivhatjak a hajozast. Az meg kifejezetten duhito,
ha egy foellenfel elott elmondok mindenfele varazslatot, megiszok harom lotyit es akkor hirtelen ..HASMENES.. ..TELEFON.. ..KOPOGAS.. nem a karakteremnek hanem nekem. Frihyr ezt jol megkaptad, istened elhagyott, levette rolad kezet.

Avval fejezem be, hogy valoszinu akkor fogok a jatekkal jatszani elesben, ha ejszaka tudok jatszani, sajnos a delutani/esti modemezes
elviselhetetlenul draga. Azert fizetnek a jatekert, mert nem kovetel
a jatek egy egyenes lancu kalandozast, mindenki tetszes szerint
tapol vagy nem tapol, erre megy vagy arra uszik, kuldetest teljesit vagy a labirintusokat jarja, kapcsolatot tarthat mas jatekosokkal. Egy jo alapokkal rendelkezo jatekot tesztelhettem rengeteg gyermekbetegsege ellenere.

Udvozlettel: Frihyr
 
Hi !
Akkor reszletesebben kifejtenem, hogy mire gondoltam.
A jatek kozponti szerveren lenne ugyanugy a kozponti adatbazis, annyival kiegeszulve a mostanihoz kepest, hogy peldaul Frihyr leirasa (elf, vandor, es az karakterleiras utana) egy plusz kodot kapna, mondjuk FC9A.
Minden karakternek a szerveren lenne egy adatbazisa, amiben tarolodnanak
az adatai, targylistaja, az altala ismert szornyek, mindazon karakterek
leirasa akikkel talalkozott, a terkepnek az altala felfedezett resze,
a grafikaknak szinten ismert resze. Ezek ebben az adatbazisban mar a koddal lennenek jelezve.
Amikor a karakter eloszor belep a jatekba, meg nem ismer semmit. Mindazon dolgok aminek van kodja, bekerul egy a jatekos gepen levo adatbazisba,
olyan forman, hogy a kod melle kerul a kod altal kepviselt szoveg, vagy
grafikai elem. Termeszetesen ezt csak bonyolultan lehet megcsinalni, mert
bar nem ertek a programozas e reszehez, feltetelezem, hogy kellene egy
programnak futnia a jatekos gepen, ami atveszi a kodokat es visszaigazolja a szervernek, hogy igen ez az elem mar itt van es nem kell letolteni mondjuk 5 kilobyte-ot, hanem a helyi diszkrol lesz beolvasva.
Gondolom kell hibakezeles, ellenorzoosszeg, hogy a helyi gepen levo kodhoz tartozo adat friss-e,jo-e (mert valtozhatnak mondjuk grafikak).
Amennyiben nincs meg mondjuk egy karaktertalalkozasnal annak a karakternek a leirasa, akkor a szerveren levo karakteradatbazis is frissul, es letoltodik a jatekos gepere is, ilyenkor nincs kerdezz felelek jatek, mert a szerveren levo adatbazisbol a program tudja, hogy ez meg nem lehet meg a karakternek.
Igy aztan hiabavalo lenne atirni a jatekosnal az adatbazist, ugyanis
a szerveren levo karakter adatbazis a donto.

Ketoldalrol lenne tehat jo: egyreszt valamelyest gyorsulna a modemes kapcsolat, masreszt segedprogramokkal lehetne offline is nezelodni
a terkepen, targylistan, szakertelem osszesitesen, szabalykonyvon.

Azert belatom, hogy ez nem lenne egy egyszeru dolog megirni, es lehetnek altalam nem ismert buktatoi is.

Udv: Frihyr
 
Sziasztok!

Szia Wss!

És ha csak "információs adatbázis" lenne? Pl. ismert épületek, szörgy infó, stb.?


Minden jót: Feri!
 
HI re all...
az offline adatbázis szerintem nem el fogathato sajnos((
Az 5let remek de aki 1 kicsit is ért a programozáshoz pillanatok alatt át irja pl a tárgy adatbázis és csak ugy be ír magának 15 kigyofejet...
a KT 5lete nagyon jo... csak még ki kéne dolgozni!

WSS
 
Sziasztok!

A Frihyr által felvetett offline adatbázis és "foglalatos tárgyak"-at marha jó ötletnek tartom!

Amit én még fontosnak tartok hogy egy karakterrel is lehhesen jól játszani. Ne kelljen csak azért egy másik karaktert indítani, hogy pl. összeszedjek 15 kígyófejet.

Amúgy a KF-et jó és kellemes játéknak tartom. Jót szórakoztam.
 
Jo kezdemenyezes ez a forum, sot remek.
Megprobalom az osszes pozitiv es negativ gondolatomat leirni a jatekrol,
igy eleg hosszu lesz.

Ami tetszik:
Viszonylag osszetett a jatek mar az indulasnal is, amit foleg annak
szabadsagfokan merheto, azaz szinte semmi nem kotelezo, barki barmilyen
jatekstilust kovethet. Egyedul a penz a korlat a szakertelemek novelesenel.
A sok tereptargy (orkbarlang stb.) remek lehetosegeket kinal, es
szinten nem kotelezo latogatasuk.
A fejlesztesi pontokbol valo tulajdonsag es szakertelem fejlesztes nagyon
jo, ennel nehez jobbat kitalalni.
Jok a tereptipusok, szigetek.
Jok a varazstargyak, nevesitett targyak (Repedtfog talizmanja peldaul).

Ami nem tetszik:
A legfontosabb: modemen keresztul jatszva sajnos koltseges, sokkal tobbet
fizettem a MATAV-nak a tesztert, mint amennyibe az eles jatek kerul majd vele.
Ha rajtam mulna, rengeteg fejlesztest vegeznek a jatekon, nem is a kulalakjan
hanem a jatszhatosagan. Mindenkepp csinalnek offline adatbazist minden karakter-
nek a jatekos gepere. Ebbe minden olyan dolog belekerulne amit a karakter
mar ismer (terkep, terkepgrafika, kesobbiekben rajzgrafika, targynevek,
a tobbi ismert karakter leirasa, szornyek leirasa). Ezutan mar sokszor eleg
lenne ehhez rendelt kodokat kuldeni, termeszetesen ha nincs ilyen adat a gepen
valamilyen ok folytan, akkor nem a kod menne hanem mint eddig. Ez nemcsak
letoltesi gyorsulast hozna, hanem lehetoseg lenne arra, hogy a jatekos offline
hasznalhassa a terkepet, nezegethesse a targylistajat, szabalykonyvet. Ez
lebilincselo dolog lenne, szo szerint.
Nem tetszik a zonara osztas, valahogy negativ erzest kelt bennem. Inkabb
legyen egy egybefuggo terkep. A mar nem kivant utak megtetelet pedig
specialis targgyal lehetne megoldani: ugynevezett teleportkapu idezovel.
Ennek varazsereje fuggne a karakter rangjatol. 5. rangon 5 allando
teleportkaput tarthat fennt - peldaul:varos,faj-kaszt epuletek, eppen aktualis
hely, legtavolabbi pont nehez szornyekkel. Hasonloan a hajozashoz energia
koltsege lenne: 1 energia-1 mezotavolsagnyi teleportalas.
Azt irtam, hogy jok a tereptipusok, viszont a terkep rosszul kidolgozott,
sok az elnagyolas, szogletes erdo, mocsar.
Hasonloan latom a targyakat is, jok a varazstargyak, viszont a Diablo
sorozat felallitott azt az etalont, amit egyreszt nem szegyen masolni, viszont
kotelezo, foleg annak fenyeben, hogy a jatek egyik alapkove Maci szerint a
rengeteg targy. Nem tudom, hogy a sok dragako mily esetleg fel nem fedett
celbol kerult be a jatekba, de foglalatos targyakhoz idealis lenne.
Ovek, karkotok, fegyverek foglalatokkal maga lenne a csuda.
Ebben a temakorben meg a Diablo fole is lehetne noni, mert ott elegge gyengen
van megvalositva az amugy remek dolog.

A karakter/havidij pedig ongol lenne, szerintem ez pont a szbadsagfokot
korlatozza, es kevesebben inditananak meg kevesebb karaktert. Inkabb egy
koveto bonuszrendszert tartanek megoldasnak, azaz valakinek van peldaul
harom karaktere, mondjuk 1. 4. 12. ranguak. Minden ranghoz lenne rendelve
egy atlagenergia. 1-es rang: 400, 4-es rang: 500, 12-es rang: 800.
Befizet a jatekos 1000 forintot, kap 20.000 energiat. Lep az 1-es ranguval
400 energianyit, marad 19.600. Lep a 4-es ranguval 500 energianyit, marad
19.100 viszont jovairodik (500-400=)100 energia, ezert 19.200 lesz,
lep 3 napot a 12. ranguval=2.400 energia, marad 16.800, jovairodik
3*(800-400=)400=1.200 energia, azaz 18.000 lesz.
Azaz igy minden egyes napnyi jatek koltsege konvertalodik akarhanyadik rangu
karakternel is az 1. ranguera azaz 400 energiara.

Viszlat: Frihyr
 
Szia Leader!

Valóban, így ebben a formában azonos a véleményünk. Korábbi hozzászólásomban nem hangsúlyoztam a vagy-vagy lehetőségét. De mint az előbb megjegyeztem, ez is egy jó megoldás SZÁMOMRA/SZERINTEM. Pont e miatt jó, hogy Te is reagáltál. Cserélhetőség. Gondolom Te is jártál úgy hogy volt x db.(10-20-30db.) általad nem használt(pl. küldik által kapott) fegyver, és szivesebben láttál volna helyette inkább EGY darab, de számodra kívánatos fegyvert.
A 6-5-4 aranynál csak egy körülbelüli összeget írtam, nézőpont kérdése(bár én most és később sem kívánnék ezen vitatkozni). A 2x v.s. 1,5x-ben igazad van. Bár a 2. zónát nagyon nem sikerült megismernem. Így nem tudom pontosan mennyit lehet összeszedni.
Korábban Beholder játékot nem próbáltam, a "közös tudatokkal" kapcsolatban tapasztalatom nincs. Csak ötletem: címszavakban és gyorsan korábban írtam. Ha aktuális lesz, szivesen töröm rajta a fejem.
Sziasztok: Tóth Ferenc
 
Bocs, de reakciót írnék egy-két megjegyzésre...

M.Mahnian: A jóllakottság szerintem korrekt. Az elején elég szépen ki lehet bírni, de 5-7. szinttől kezdve kell az élelemszerzés, hogy ne menjen a kari 50% alá.

Ellak: Elektrosokk helyett ott volt a 2. zónában a hevítés nevű vari, ami elég durva. Illetve a mágus 6. küldi után a kritikus sebzés. (Ennek ideje nekem kevésnek tűnik)

Illetve a kőbőrt említeném még meg, ami 1-3. szinten elég durva, a 4.-6. szinten használható, de afölött teljesen felesleges. (De így jó ez meglátásom szerint)

Tóthferi: A kopás nekem megfelelőnek tűnik, az elején úgyis mindenki kialakítja a karakterét, s amikor megvan az a fegyver, amit használni akar, addigra úgy sem fog annyira kopni a tárgy. A fenőkő tényleg kevésnek tűnik. Vagy többet lehessen használni egy fenőkövet, vagy többet lehessen találni. Illetve még az épületekbe a cserélhetőségét, illetve a boltba a vásárhatóságát oldanám meg.

A 6 arany nekem megfelelőnek tűnik, a 4 nagyon olcsó szerintem. Ha olcsóbbá akarjátok tenni, akkor az 5 elég korrekt lenne. Ezzel szemben a 2. zónában a 2x soknak tűnik. 1,5x jobb lenne véleményem szerint.

Amit még említettél, azt felvetettem már Fejlesztési ötletek/Közös Tudatok alatt

WSS: Szerintem az idegkorbi szívósággal egészen tűrhetően használható, de ez már játékstratégia.
4 pontod: Teljesen korrekt, és igaz.

Ggót: Teljesen igazad van, a küldiket jobban kéne honorálni.
 
Alapvetően nekem teszett a játék, de azért voltak furcsaságok, úgy vettem észre, hogy az ember küldetések sokkal egyszerűbben teljesíthetők, mint más fajok küldijei, a nyolcadik fajküldetésnél kissé elfakadt az epém, nem sokan mernék kockáztatni azt, hogy valamelyik szörny az addig halált sikeresen elkerült karit megölje, hogy a küldetés teljesüljön (1 ÉP-ben nem sokan mernének táborozni. A többi fajnál meg a 7. küldinél iszonyatosan erős lények védik a célszemélyt, 6. rangon két kör alatt verték le a gnómomat, aki a legerősebb volt.

Csatlakoznék ahhoz, hogy a második zónába is kellenének faj- és kasztépületek, templomok, stb.

Ja és ha valamit meg kell ölni, akkor az a lény jöhetne gyakrabban is, és lehetőleg ne olyan lény legyen, ami időkorlátos és labiban ill. épületekben is ritkán található. Elfeknél egyébként a mocsári küldetés miatt leginkább a vándorok életképesek, mert képesek szörnyeket "találni".

Végül néhány kérdés. Hogy tervezitek a fizetést, csekken, vagy bankkártyán? Lesz ingyenes része a játéknak? Lesz karakterlimit (darabszám regenként)? Lesz több zóna is?

Összességében ismétlem: jó volt a játék, várom az éleset!

Üdv:
Awenhai
 
Hai !


Nos, hogy egy kicsit negatívabb hozzászólás is legyen. Bár ötletes és élvezetes a játék, én úgy érzem, jelenlegi formában messze nem érett a fizetőssé válásra, hacsak Maci nem tud a fejlesztéssel foglalkozni napi 8-10 órában.
Azért mondom ezt, mert tesztben 2-3 hét játék után értem a karaktereimmel 7. szintre, és onnantól fogva gyakorlatilag kifujt az egész. Onnantól kezdve, h a kari a 2. zónában már meg tud élni, már semmi értelme 1. zónába visszamenni, akkor TP veszteség a gyenge szörnyek miatt, és ezt messze nem ellensúlyozzák a küldikben kapható tápok. (lásd tápos karik, Xilenna és Izomagyú, egyiken sem volt pl. fehér köpeny, és küldiket is alig csináltak) Ergo kellenek akár új akár az 1. zónával kompatibilis küldiadó helyek a 2. zónába is, méghozzá sok és változatos küldivel.
Szóval ha a fizetős játék fele ilyen gyorsan halad, akkoris 1-2 hónap alatt a játék mostani végén lesznek a játékosok, és sok érdekes szórakoztató újdonság kell, hogy tovább játszanak. Mert azért van különbség aközött, h leülök netezni, és 20 percet rászánok h lépjek 10. szinten, hogy 2vel előrébb kerüljek a TP listán, és aközött, hogy mindezért fizetnem is kell. Ézt érdemes észben tartani, mert ahogy az ÖV kudarcán láttam Beholderes betegség a kevés melóból gyorsan sok pénzt kivenni (aztán visszafogni új szabályokkal a játékosokat h neadjisten fejleszteni kelljen), ami amúgy általános probléma, de érdemes rájönni, hogy a cégnek is jobb 3000 fanatikus játékos, mint 500 basszázó, folyamatosan cserélődő emberke.

Egykét apróbb dolog : Kublaj bunkója túl tápos. Szerintem vagy gyengébbnek kéne lennie, vagy még jobb megoldás, ha pl. a harcos küldi után nem dobnak meg egy totál használhatatlan eladhatatlan vágófegyverrel, ha ütős vagyok.
Küldiknek a TP jutalma nőhetne, mert palota küldit csinálgatni 150 TPért nemigen éri meg 3. szint felett.

A fegyverek borzasztó gyorsan amortizálódnak. Elég ideges voltam, mikor 6%ról egy 5 körös csatában megsemmisült a drága nehezen beszerezhető fegyverem. Vagy ha így van, lehetne könnyebben beszerezhető a fenőkő.

Közgazdász barátom véleménye (én nem értek hozzá) 500 Ft-ért reálisabb lenne egy hónap, és valszeg több mint 2* annyian játszanának, így a teljes bevétel is nagyobb lenne. Ezt Ti tudjátok, de belegondolva h milyen rétegekhez szól ez a játék, és hozzászámolva az új vérszívó Matávos netezési feltételeket, lehet benne valami. Én legalábbis már 2 emberről is tudok akik 500ért jönnének 1000ért nem.

Najó, kibeszéltem magam, üdv, és remélem ez a játék végre igazán sikeres lesz a két legutóbbi kudarc után.

üdv : GGÓT
 
Szasztok!

Kár, hogy vége. Nagyon jól éreztem magam a játék során és remélem, hogy az élesben is tudok játszani. 5 karit vittem a játék során, próbáltam minél jobban megismerni a fajok és kasztok előnyeit hátrányait. Sokan jelezték, hogy a félóriás barbár nagyon tápos, szerintem tajtunk is múlik, hogy mennyire tápos a karink.
Két f.ó. barbim volt, mert kíváncsi voltam, hogy a tulajdonság növelés vagy a szaki növelés (ütőf.) hoz eredményesebb csatát. Az erő növelés eredményesebb volt.
Két mágusom közül a gnóm sokkal jobbnak bizonyult mint az elf.

A küldik jók csak lehetett volna több lehetőség is, gondolom az élesben még több lesz.
A térkép néha zavaros volt, mindent jelzett, csak azt nem, ahol álltam.

Remélem az élesben tényleg lesz több isten is, ahogy ezt a kocsmában pletykálták, mert az sokat szinesítene a játékon.

Nagyjából ennyi. Köszönöm, hogy játszhattam.

Szupi
 
A Játék nagyon baráti, bár én csak mint gnom/mágus játszottam aktivan 1-2 dolog azért mégis érdekesen jött ki...
1.a játék elején szinte képtelenség kereskedni a kereskedök jo esetben a tárgy értékének a 10%át adják oda, 10es karizmával kb. 75%volt az eladás a vásárlás meg +50%...
2.akkor indult be igazán a játék amikor megvettem az inteziv idegkorbácsot, de addigramár a sima ideg korbács nem sokat ért...
3.tényleg kár hogy nincs olyan ely a játékon belül ahol szabadon lehetne tágyakat cserélgetni.
4.az emberi aréna nagyon harcos centrikus a mágusommal nem tudtam semmit csinálni(( csak a qvarg mágus törömmel bökködtem mindenkit de varázsolni nem tudtam... szoval az éles játékra készitsétek el a varázslo arénát please!

Végül is: nagyon jol éreztem magam bár kicsit drága mulatság volt matáv isdnnel... de megigérhetem hogy az élesben is találkozni fogunk...

RPG
 
Valami még eszembe jutott:
-a fórumok lehetnének jobban struktúráltak, lehetnének "operátor jogok" :sajnos úgy vettem észre, hogy egy jól megfogalmazott témájú fórumba teljesen más jellegű kérdések, megjegyzések érkeznek. Támogatnám a faj/kaszt fórumokat is.
-a játékban is lehetne faj/kaszt jellegű szerveződés(akár játékosok által létrehozott,működtetett, vagy "gépi", program által felügyelt): információcsere, ötlet,kedvezményes vásárlás, netán a felhalmozott, nem használt tárgyak "becserélése". Pl.: a játék végére összejött rengeteg +1-3 fegyverem, ezeket nem használtam már semmire, de ha be lehetne erre-arra cserélni...(vagy ez már túl táp?)

Sziasztok: T.F.!
 
Sziasztok!

Számomra a teszt mindenképpen pozitív eredménnyel szerepelt és zárult. Szimpatikus játékot készítettetek!
Ami megjegyzésem van, az inkább csak néhány "apróság":
-a kopás (szerintem) túl gyors, a fenőkő ritka/kevés. Szerintem az ideális egyensúly nincs messze az általatok elképzelttől. Ha kb. ha 10-15%-kal "lassaban" kopnának a tárgyak az már "okés" lenne.
-jó lenne, ha fegyverek jobban idomulnának a fejlődéshez. Lehetne sokkal fokozatosabb a rangonként megszerezhető fegyverek tulajdonsága. Például nagyon sokat harcoltam rézbuzogánnyal, viszont kublaj bunkó után már nem volt olyan fegyver, amit használni lett volna érdemes. Ráadásul a xeoth lábszárcsontot is kublaj bunkó után találtam. Ez hatalmas ugrás volt, hirtelen.
-a küldetés jutalmaként kapott tárgyak nem igazán egyenlítik ki a rá fordított energiát időt.
-az árak: ha veszek(tárgy,varázslat,akadémia,biztosítás) minden drága, ha eladok minden olcsó. Nem nagy a vélemények közti differencia:kb. akadémián a 6 arany helyet 4 arany: ez kötözködésnek tűnik, de mint tudjuk sok kicsi...
Ezeket nyílván nem véletlenül csináltátok így. Valóban a tuningverseny és a könnyű játék nem kell. Az általam felvetett megjegyzések a játékélményt hivatottak javítani.

Ami biztos: tartozom egy köszönettel, a kiváló szórakozásért, amit a teszt nyújtott! És persze ez azokra is igaz, akik tapasztalataik révén tudtak egy-egy kérdésre ötletet, válszt adni számomra(fórum)!

Minden jót, kiváló játékot csináltatok: Tóth Ferenc!

...remélem sok ismerős névvel találkozok majd az "éles" játékban...!
 
Hi!
Orulok, hogy letrejott ez a topik. Remelem minel tobben megirjak tapasztalataikat, es esetleges otleteiket, hogy a jatek a leheto legjobban megfeleljen az igenyeiteknek.

Maci.

P.S: Menekules 5 EP sebzes utan --> Szivossag szakertelem

Nyilvesszo gyartas: ezert ne felejtesd el, hogy a nyilvesszo nem feltetlenul veszik el. Egy kicsit megnovelt felderitessel eleg jol meg lehet tartani oket.
 
Akkor summázunk!

Harcrendszer jó, tetszik. Bár, nagyon ügyesség centrikus!

Küldetések már nem annyira! A faji és kaszt küldetések nincsennek kiegyensúlyozva. Pl. öljnek x terepen 150 lényt. Akinek mocsáron kellett ezt megtennie, annak pechje volt, mert mocsáron nem jött annyi lény és nem voltak például ork kommandosok se, amik létszáma általában 3 volt, tehát egy csata 3 lény! Nem beszélve arról, hogy ha egy elfnek elfogyott a nyilvesszője, akkor el kellett menni a leközelebbi erdőbe, vagy bozótosba nyilvesszőt gyártani. A palota küldetéseknél a jutalmazás volt érdekes, néhány egyszerü küldiért (pucolj ki 3 orkbarlangot) lehetett tápos cuccot kapni, más hosszabb küldikért (ölj meg 14 hobgoblint) kevésbé tápos dolgot adtak.

A labirintusok is fölötté érdekesek voltak, különösen az ajtók voltak érdekesek, némelyik sehova nem vezetett, de a kulcs hozzá a labi másik végén volt és miután kinyitotta az ember látta, hogy még két lokáció és jön a fal, bent se tárgy, se lény, se láda. Volt olyan ajtó, amit kinyitva és tovább haladva találtam egy útat, ami visszavitt az ajtó elé. Ez így nem gond, de ha fizetni kell érte, akkor a semmiért (mivel fogy az energia) nem fizetek!

Kaját miért nem lehet venni a boltban? És akkor nem kellene keresni!

A szakértelmeknél az akadémiában túl nagy a az ugrás a kifizetendő aranynál.

A boltban túl nagy az árrés, szerintem elég lenne 20% is!

A speciális képességek nem azonos értéküek. A nyilkészitésnek nincs értelme, amikor már 5ször lő a kari, mert egyetlen csatában 10 nyilvesszőt lő el. 1. szinten 22 nyilvessző az annyi mint 2 csata és marad 2 nyilvessző!

A fajoknál az ember túl gyenge, míg az elf azzal +2 tulajdonság ponttal nagyon tápos és a legyen 50-es "valamelyik" tulajdonságod küldiben elönyt élvez. Na jó, nekem is az elf a szívem csücske!!! ))
Az is igaz, hogy az ügyesség sokkal fontosabb, mint az állóképesség.

A tárgyak jelentősége a játék során csökken (táposabb lény ellen az a +1 sebzés - még ha ötször támadok is nem olyan jelentős). Ráadásul a + mágikus sebzések nem annyiszor jönnek be, mint ahány támadás van, hanem csak egyszer, na jó ez a harcrendszer hibája, de azért még mindig jónak tartom.

A mágusok nagyon le vannak korlátozva. Mivel maximálva van a varázslat. Hiába volt 20-as mágiám az elektrosokk csak 30 körül sebzett. És már nem volt értelme tovább fejleszteni a mágiát. Felnyomtam a szúrót 11-esre és a balkezesharcot 6-osra és így ugyanannyit sebeztem, mint varázslattal. Ugyanakkor a 20-as szúróval rendelkező vándorom 4 támadással 40 és 60 között sebzett. Miután megkaptam a smaragd talizmánt a vándorom még táposabb lett, a mágusom pedig ugyanolyan marad.
A végén bebizonyitom, hogy nem is olyan jó a harcrendszer.

Kublaj bunkója, nagyon tápos, de nem egy vágóra vagy szúróra specializált elf barbárnak.

Egyenlőre ennyi, ha még eszembejut valami, majd irok!

A bugok javítása és a hibák javítása viszonylag gyors és mindig levélben kaptam értesitést róla, ami a játék készítőit dicséri.

Mindent összevetve, kellemesen szórakoztam a tesztelés során és köszönöm a lehetőséget!
 
Hát, üdvözletem mindenkinek! Sajnos, elég keveset sikerült játszanom. /A 3. fordulóm szakadt félbe a teszt vége miatt, így még 1000 energiát sem sikerült elköltenem./ Azért pár vélemény:

Kinézet: lehetne használni frame-ket is, pl. hogy ne keljen a parancs-menüsort minden alkalommal letölteni. Vagy a kis térképet, ha egyszer nem mozgott a karakter. Ezenkívül a karakterlap minden letöltéskor lejött, teljesen feleslegesen, mert majdnem minden lényeges adat a kis térkép alatt is ott volt. Csak a fejlesztési pont hiányzott onnan.

Életerő: nekem nagyon hülyén jön ki, hogy levertek a 140 Hp-és karimról mondjuk 5-öt a két kör alatt, mire ész nélkül menekülni kezdett. Ezenkívül gyógyítás szakértelem nélkül is majdnem elég volt a teljes fordulóra. /A második fordulóban rakásra gyűjtöttem a gyógynövényt, de csak egy gogyót etettem meg a karival./ Persze, lehet, hogy ez sokat változik magasabb szinten, de jobban örülnék olyan harcrendszernek, ahol már egyetlen /nagyobb/ csatában a maxHp akár felét is el lehet veszíteni...

Élelem: jelenlegi felállás: egy forduló -40% jóllakottság, gondok 50%-tól, egy adag kaja +50% jóllakottság. Ezt úgy módosítanám, hogy gondok 60%-tól, a kaja +20%-ot ad. Ezt még abban az esetben is jónak tartom, ha az éhezés a felhasznált energiától függ. /10 energia= 1% jóllakottság./ Ehhez kapcsolódóan Koplalás szakértelem, ami a gondot okozó jóllakottság szintjét tudja módosítani.

Futás: ezt csak a szakértelmek között olvastam, de ha elég magasra fejleszti valaki, akkor 0 energiával közlekedhet minden tereptípuson?
 
asszem van olyan is a leírásban, hogy ha eleget szolgálsz, építhetsz magadnak házat. ahhoz pedig jól jön az építzés szaki.
 
Nagyon korrekt lesz az éles játék (legalábbis nekem úgy tűnik).

Az egész teszt során 2 hiányosság tűnt fel nekem.

1: Az ember, ill. a harcos kaszt különleges képességéről a vita elkezdődőtt, de sajna semmi látható eredménye nem volt (szerintem)

2: Az építés szakértelem állítólag a későbbiekben kap értelmet, nem a templomépítéses küldiknél. Nem halottam olyan visszajelzést, hogy a 2 templom építésén kívül lett volna még építésse küldi...


Köszönöm mindenkinek, hogy ebben a nagyszerű társaságban segíthettem tesztelni a játékot.


Üdvözlettel:
Imre
 
 | 1 |
Nézet:
Infók | Csere-bere | Fejlesztési ötletek | Bugok | Segítség kezdôknek | Labirintusok | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.