Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Karácsonyi menü 2024 december 10.
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
A pillanat képe
Rejtőzés a labirintusban
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
A szabadban mindig adódik egy-két alkalmas bokor, vastag törzsű fa, ami mögé, ha valamilyen nagyobb veszély közeleg, elbújhatunk. Az elhagyatott barlangokban, épületekben más a helyzet, a szűk helyen az életünkért való harc a legtöbbször elkerülhetetlen lesz.
Nézz szét a galériában!
Bukottak és felemelkedettek – Hódítások
Kérdezz-felelek 56.
HKK Kiadói tervek 2025
Karakter reinkarnáció - tárgyak
Paklibemutató: Tarrgeth

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Bukottak és felemelkedettek – Hódítások (6)
HKK kérdés? (47289)
Lapötletek (65084)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9489)
HKK Kiadói tervek 2025 (19)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8236)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Manda (új)

2 VP (2)/3 chara-din szörny/kígyó

Csábítás: 2 és ha olyan lényt csábított, amin van méreg jelző, akkor húzz egy lapot!
3-mas mérgezés.
„Olyan szép volt, csábító és vonzó…A FEJE.” – Zuargdag a halálos ágyán.


Tűzvirág

1 VP dornodon bűbáj „tűz”

K ha tűzsebzést okozol: ellenfeled sebződik 2-t.
S J2: ha ebben a körben legalább 7 ÉP-nyi tűzsebzést okoztál: húzz egy lapot, vagy kapsz 1 VP-t.


Yowie

1 VP 3/1 leah szörny/yeti „hideg” „szárnyak”

Ha eldobod a kezedből: kapsz 1 Jégcsapot a kezedbe.
J: ellenfeled minden lapját, amin dermesztés jelző van, vissza kell keverni a pakliba.


Desztilláció

1 VP chara-din általános „sav”

Fordítsd fel a paklid felső lapját: ezek közül a „sav” lapokat és azokat a lapokat, amik nevében, vagy leírásában a Solkim szerepel vedd a kezedbe, a többit dobd a Semmibe.


Malvina lobara (új)

2 VP 3/2 raia kalandozó/mutáns KF

Nem tudja megsebezni és nem hat rá olyan lény képessége, aminek az SB-je kisebb az övénél.
K ha egy paklit megkevernek: tehetsz egy mutánsodra egy élet jelzőt, vagy egy +1 SB-t adó jelzőt.
Áramlás: a kör végén kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!
 
Áldozó rakshallion (új) 2.0
követő

J, ha lapot áldozol, húzz 1 lapot!
Az előkészítő fázis végén bármilyen aktív lapot áldozhatsz
(olyat is, amit nem lehet feláldozni).
S2, ha így áldozol lapot, akkor kapsz 1 Vp-t vagy gyógyulsz 2-t.
 
Áldozó rakshallion (új)
követő

J, ha lapot áldozol, húzz 1 lapot!
Az előkészítő fázis végén bármilyen aktív lapot áldozhatsz (nem csak szörnyet).
S2, ha így áldozol lapot, akkor kapsz 1 Vp-t vagy gyógyulsz 2-t.
 
Heri Kókler

2VP

kalandozó KF Tharr
ember 1/1

Anti-mágia: 3, és kap annyi izomjelzőt ahány varázslatot összesen dobtak neki.
2 szintlépés: K: anti-mágia: 1 vagy anti-semlegesítés: 1

Dodondondodon

2VP1SZK

kalandozó KF Fairlight
gnóm (4)/(4)

Az őrposztban egyszerre bármennyi lényt támadhat, és mind visszaüt rá. De ha legalább 3 lényt támad akkot a kör végéig nem sebződhet.

"A végrehajtó."

Fakenuba Furamuki

4-xVP

kalandozó +X/KF Fairlight
gnóm szárnyak X/X

X annyi ahány hajó a kijátszásakor a játékban van.
A hajók forras hatására azonnal a gyűjtőbe kerülnek.(Ez a képesség a gyűjtőből is működik.)
S: célpont hajó a gyűjtőbe kerül.
 
Akmal csele

0 VP dornodon azonnali

Megakadályoz egy azonnalit, de ha van játékban olyan lényed, aminek az aktuális ÉP-je kisebb az alap ÉP-jénél, akkor varázslatot, ha pedig olyanod, amin van ÉP-t csökkentő jelző, akkor lapot akadályoz meg.


Áldozatkész ganüid (új)

1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid

Áldozd fel: kapsz 2 VP-t, vagy húzz 2 lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Az előkészítő fázisodban visszaveheted a gyűjtőből kezedbe, ha eldobsz a kezedből egy Ganüid ifjoncot a Semmibe.


Ingerlékeny fatty

1 VP (2)/1 chara-din szörny/chara-din fattya

S: aktivizálódik.
Magánál nagyobb SB-jű lények ellen kap +5/+5-öt.
Halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát.


Hármaspont

1 VP chara-din bűbáj

J a kör végén, ha ebben a körben nem használtál „K” képességet: húzz egy lapot!
K rakj a paklidból, vagy a gyűjtődből egy Hármaspontot a Semmibe: megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy lapot.


Trolland

követő

Minden trollod kap +1/+1-et.
J ha van 2 kalandozó trollod játékban: húzz egy lapot!
J ha van 2 szörny trollod játékban: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
J ha van kalandozó és szörny trollod is játékban: kapsz 1 VP-t, vagy semmizés: 2.
 
Mardakor remete

4 VP (3)/3 színtelen kalandozó/gnóm KF

Élet: 1.
Ha a paklidban van (a játék elején mutasd meg): a minimális pakliméreted 5-tel kevesebb, mint egyébként.


Pszi szövedék

2 VP X nekron elenios bűbáj „mentális”

Kijátszásakor ellenfeled veszít X VP-t és X SZK-t VAGY sebződik X ÉP-t, VAGY húzz X/2 lapot (lefelé kerekítve és max 2-t).
Ha egy bűbájod vagy „mentális” lapod kijátszásához, vagy képességének a költségéhez feláldozod: kapsz 2 VP-t és gyógyulsz 5 ÉP-t.


Tőcse a szúnyogirtó (új)

3 VP fairlight 3/3 kalandozó/ember KF „szárnyak” „ősmágia”

Semlegesítés: max 2 költségű lap.
P 2*X VP: megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy max 2 költségű lapot. X annyi, ahány max 2 költségű lap van a kezedben (mutasd meg!).


Bosszantó szúnyog

1 VP 2/1 fairlight szörny „szárnyak”

Csak 0, vagy 3 költségű lappal és ilyen lap képességével lehet rá reagálni.
Kijátszása körének végén kapsz 1 VP-t és húzz 1 lapot!


7 bő esztendő

1 ZSZ elenios bűbáj „ősmágia”

Ha van bűbájod játékban: kijátszhatod az ellenfél körében is.
Időleges hatás 7: az előkészítő fázisában mindenki +1 VP-t kap, a húzás fázisban pedig +1 lapot húz.
 
Troll kölyök (tóken)

1 VP 2/1 leah kalandozó/troll KF „szárnyak”

K4 1 VP, vagy 1 ÉP: gyógyul 1 ÉP-t.


Troll lady (új)

1 VP 1/3 leah kalandozó/troll KF

Semlegesítés: azonnali. Ha nem semlegesített, akkor aktivizálódik.
P: kapsz 2 Troll kölyköt.
K ha te vagy egy trollod gyógyul: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.


Troll vaslady

1 VP 1 ZSZ 3/3 leah kalandozó/troll KF

Semlegesítés: reakció. Ha nem semlegesített, akkor aktivizálódik és kapsz 1 Troll kölyköt.
Kalandozó tókenjeid kapnak +2 SB-t.
K: egy troll gyógyul 2 ÉP-t.
S áldozd fel egy trollod: megakadályoz egy lapot.


Biztonsági troll

1 VP 3/1 tharr kalandozó/troll KF

Semlegesítés: 0 költségű lap.
Ha nem semlegesített, akkor vkezedbe vehetsz ellenfeled asztaláról, vagy gyűjtőjéből, vagy a te asztalodról egy semlegesítésként kijátszható lapot és ha ez egy troll volt akkor kapsz 1 VP-t.
Áldozd fel: minden trollod max ÉP-re gyógyul.


Nepotikus troll

1 VP 1/1 tharr kalandozó/troll KF

Semlegesítés: húzó forrás.
J: előkereshetsz egy semlegesítésként kijátszható lapot, és a játék végéig csak 1 olyan lapot játszhatsz ki semlegesítésként, ami nem troll.
K: célpont troll gyógyul 2 ÉP-t.
 
Legendás pegazus(20XX)

követő

Pegazusaidra nem vonatkozik a 3 szín szabály.
Ez akkor is működik ha a játék elején letiltják.
J: semmiz ki X különböző színű pegazust: gyógyulsz 3X ÉP-t.

Sheran követője(20XX)

követő

S2: a következő sikeresen kijátszott Sheran lényed kap 1 izomjelzőt.
J: ha legalább 3 Sheran lapod van játékban húzz egy lapot.

Tokozó rakshallion(új)

követő

Minden lény passzívan kerül játékba és kerül rájuk egy álomjelző.
J: vegyél le 4 álomjelzőt a játékban lévő lényekről: húzz egy lapot.
 
Bombajó bokszoló

3VP

kalandozó KF Tharr
ember szárnyak 10/1

Semmilyen módon nem sebződhet.
Hátrány: Játékost nem támadhat.

Buldózer

3VP

kalandozó KF Tharr
ember (4)/4

Kompenzáció és halálsikoly:
Célpont épület passzivizálódik és a gyűjtőbe kerül.
Ha akarod 'Szárnyak'.
Ha az ellenfélnek van épülete játékban: Láthatatlan.
Ha megsebzi az ellenfelet célpont épület passzivizálódik és a gyűjtőbe kerül.

Kincs, ami van

2ZSZ

tárgy Fairlight

Kompenzáció: 2VP

Késleltetett hatás 3:
Kapsz 3X VP-t, 3X szk-t, és húzz 2 lapot.
X annyi amennyi VP-t és/vagy szk-t költöttél rá.
 
Kétéltű tank

1 építő 1 ZSZ 1 nekron 5 SP leah/tharr építmény/moa, krabber

Semlegesítés: olyan lap, ami nem abban a kiegészítőben jelent meg, mint ez a lap.
K: egy célpont gyógyul „kötelék” ÉP-t.


Betonfal (új)

3 VP 1 nekron (3)/6 tharr kalandozó/kobudera KF „szárnyak”

Ellenfeled forrásai csak Betonfalat célozhatnak.
Ha őrposztban van: ellenfeled lényei csak Betonfalat támadhatnak.
Halálsikoly: egy célpont sebződik 3-mat.


Tomboló ököl

2 VP 1 nekron (3)/3 tharr kalandozó/kobudera KF „szárnyak”

A harci fázisban ellenfeled nem játszhat ki azonnalit.
K ha megüt egy lényt vagy játékost: kapsz 2 VP-t.
A harci fázison kívül: „Halálsikoly: húzz 2 lapot!” képessége van.


Kobudera nagyfőnök

1 VP 1 nekron (3)/2 tharr kalandozó/kobudera KF „szárnyak”

A harci fázisban ellenfeled nem használhat aktiválást kívánó hatásokat.
K ha megüt egy lényt vagy játékost: húzz egy lapot!
A harci fázison kívül: „Halálsikoly: kapsz 2 VP-t.” képessége van.


Chara-din konfliktusa

X VP azonnali/reakció

X annyi, ahány lap van a kezedben (ezen kívül).
Megakadályoz egy lapot.
 
Nagy haja van neki :-D
 
Sóhivatal

1 építő 5 SP fairlight építmény/politika „szárnyak” „háló”

S: kapsz 1 SZK-t.
E: célpont lap passzivizálódik.
K: célpont játékos gyógyul 2 ÉP-t, vagy sebződik 1 ÉP-t.


Korrupció

2 VP fairlight azonnali/politika „ősmágia”

Célpont játékos kap 4 VP-t, vagy húz 2 lapot.
Ha te voltál a célpont: a kör végén választásod szerint vesztesz 2 VP-t, vagy dobj el egy lapot!


Összefonódások

1 VP fairlight/bufa bűbáj/politika

K ha egy játékos egy másik játékos forrásától lapot húz/keres: kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.
S ha egy játékos egy másik játékos forrásától VP-t kap, vagy gyógyul: húzz egy lapot!


Roxati köztisztviselő

2 VP 2/4 színtelen kalandozó/ember KF

S: minden játékos húz egy lapot, aki ebben a játékban még nem sebzett meg téged.
Áldozd fel: ellenfeled következő forrása nem jön létre.


Minotaurusz gerilla

1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Újrahasznosítás: 2 és ha hasznosított újra minotauruszt, akkor kap 1 izom jelzőt.
Harci képesség: a Minotaurusz gerilla és ellenfele visszakerülnek kézbe.
 
Itt van a yeti, nagy mije van neki?
 
Libertan romjai

1ZSZ

építmény Rhatt
szárnyak 3SP

Ha van Libertan a gyűjtődben ingyen kijátszhatod.
S: kapsz egy tókent ami kör végén mindenkép a semmibe kerül(gyűjtőből is).
E: 1ZSZ: célpont lap passzivizálódik, vagy semmizés:1

Partiőr

1VP1ZSZ

kalandozó KF/ősmágia Raia
ember 1/(5)

Ellenfeled lényei egy körben csak egy hajódat rombolhatják.
K: célpont hajó aktivizálódik és kap egy dermesztésjelzőt.

Abarrun öröksége

0VP

általános ősmágia Fairlight

Ellenfeled kikereshet egy építményt a paklidból és a kezedbe adhatja.
Jelenés: kapsz egy Szellemszolgát.
"Ezt hagyta ránk!?"
 
Rumaroma

1Nekron

általános Fairlight
vízió

Rakj egy lényedre egy izomjelző, vagy kör végén húzz egy lapot!

Kurta kocsma

1Építő

építmény Fairlight-Tharr
szárnyak 3SP

K, ha feláldozol egy Dobótőrt kapsz egy Rumos kulacsot.
K, ha kapsz egy Rumos kulacsot(kivéve Kurta kocsmától) kapsz egy Dobótőrt is.
Egy körben csak az egyik képesség jön létre.

Bandázás

1VP

általános Dornodon

Kijátszási feltétele hogy 3X(X max.3) Dobótőr semmizése.
Kapsz X Kikötői bandatagot.
Ha X 3 akkor +3 rá reagálni és az egyikre rakhatsz egy izmot.
 
Termik verem

1 Építő
építmény Ősmágia Rhatt
termik 4SP Szárnyak

Csak termik építheti.
A kijátszáskori képessegek nem működnek.
S: kapsz egy Redukáló termiket.

Termik fertőzés

2VP2ZSZ

általános +2 Rhatt

Célpont pakliból X kijátszáskori képességgel rendelkező lapot a gyűjtőbe rakhatsz.
X annyi ahány termiket semmizel neki.

Termikzus

2VP

szörny ősmágia Rhatt
termik, pegazus 2/2 szárnyak

K: megakadályoz egy X-es költségű, lényeidre ható forrást. X annyi ahány különböző termiked és pegazusod van játékban.
Jelenés: az ellenfél következő kijátszáskori képessége nem jön létre.
 
Sötét gyalog

1 VP 1/2 leah szörny „szárnyak”

5 lehet a paklidban.
A 2. körtől, ha megsebez egy játékost; áldozd fel: rakj játékba egy min 3 költségű leah lényt a paklidból, vagy a gyűjtődből. Ha ez egy sötét vezér, akkor a következő képességet kapja: „Ha sebződne, helyette ellenfeled sebződik.”


Sötét vezér

3 VP (3)/4 leah szörny „szárnyak” KF

K2 ha ellenfeled egy forrása hatna rá: helyette egy másik, általad választott lényre fog hatni.
E 1 VP: rakj játékba egy max 1 költségű leah lényt a gyűjtődből.


Sötét lovag

3 VP 4/3 leah szörny „szárnyak” „rezisztens”

Láthatatlan. Támadhat tartalékban lévő lényt is.
Jelenés: előkereshetsz egy max 1 költségű leah lapot.


A sötétség bástyája

1 építő leah építmény 6 SP

S 1 ZSZ: előkereshetsz egy lapot, aminek nevében a sötét szó szerepel (ragozva is).
Ellenfeled nem támadhat téged, amíg nem támadja ezt a lapot.
A harci fázisban támadhat, mintha lény lenne. Alap SB-je ekkor az őrposztodban lévő leah lények SB-jének összege.


Sötét király

1 VP leah szörny 1/(3)

S 1 VP: előkereshetsz, vagy visszavehetsz egy max 1 költségű leah lapot.
Ilyen lényeid láthatatlanok.
E vedd vissza a kezedbe: játékba rakhatsz egy leah építményt a kezedből és ha ez egy „A sötétség bástyája” volt: alap SP-je megduplázódik.
 
Hol itt hol ott
0 vp

Dornodon
azonnali
tűz ikon

Kijatszasakor 2 célpont sebzodik 2-2 eletpontot.
K: ha a kezedben van mutasd meg 2 célpont sebzodik 1-1 eletpontot
Jelenés : 2 célpont sebzodik 2 - 2 eletpontot
 
Ködből szőtt háló
szabálylap

Minden "háló ikon" lap rendelkezik "köd ikon"-nal is, és minden "köd ikon" lap rendelkezik "háló ikon"-nal is (a pakliban, gyűjtőben és kézben lévő lapok is). A ködkeresés a háló szabály szempontjából nem számít lapkijátszásnak.
 
A kezdők szerencséje

szabálylap

A gyakori és nem gyakori (gyngy) lapokat kivéve minden lap 1 VP-vel drágább.
A gyngy lapokat kivéve minden lap aktiválást kívánó képességei 1 VP-vel drágábbak.


Cipősdoboz

1 SZK tharr tárgy

IK-ját helyettesítheted 2 gyakori/nem gyakori lap gyűjtőből pakliba visszakeverésével.
Kompenzáció és halálsikoly: kapsz egy gyakori tókent.
P 1 ZSZ: előkereshetsz agy gyakori/nem gyakori lapot.


Névtelen katona

1 VP 1/1 bufa kalandozó/ember KF

5 lehet a paklidban.
S dobj a paklid tetjéről 2 lapot a gyűjtőbe, és ha volt közöttük gyakori, vagy nem gyakori lap, akkor célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, de ha Névtelen katona volt közöttük, akkor helyette ellenfelednek el kell dobnia egy lapot a Semmibe.


Estelle testőre

1 VP 1/3 sheran kalandozó/druida KF

Dobd ezt a lapot és egy gyakori/nem gyakori lapot a kezedből a gyűjtőbe: megakadályoz egy ritka lapot.
K ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy ritka lapot: fordítsd fel a paklid felső 2 lapját és a gyakori/nem gyakoriakat vedd a kezedbe, a többit dobd a Semmibe!


Mya

1 VP 1/1 színtelen kalandozó/elf KF

Kijátszásakor húzz egy lapot, vagy kapsz 1 VP-t (a 2. körtől).
Ha ellenfeled megakadályozza, vagy egy forrásával gyűjtőbe küldi egy gyakori, vagy nem gyakori lapod: visszaveheted Myat a kezedbe (gyűjtőből is működik).


Hulladékharcos

1 VP 1 nekron (3)/2 tharr szörny/moa, gólem „szárnyak”

Csak gyakori/nem gyakori lappal lehet rá reagálni és hatni.
Csak ilyen lények tudják megsebezni.
 
Yeti jégvarázs

1vp1zsz
általános Leah
yeti

Kijátszási feltétele: 2-es kötelék
Ossz el X dermesztés jelzőt!
(X két asztalon lévő általad választott yetid idézési költsége)
Ha 4-es kötelék: izom, élet, vagy elmúlást is oszthatsz.

Itt van a yeti

1vp
általános +1 Leah
yeti

Keress ki egy yetit a paklidból!
Ebben a körben kijátszhatod +1 nekronért ekkor ellenfeled semmilyen módon nem reagálhat rá.

Csontig ható hideg

2vp1nekron

bűbáj hideg Leah

Kompenzáció: ossz el 3 dermesztést.
Forrásimmunis lapokra is tehetsz dermesztésjelzőt.
S: célpont lap kap 1 dermesztést.
 
Kitágult látókör

2 VP chara-din bűbáj „ősmágia”

Anti-semlegesítés: 0.
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban gyógyulsz 3 ÉP-t és anti-blokkolás: 2.
Ha bármikor van legalább 30 VP-d: megnyerted a játékot.


A káosz káosza

szabálylap

Minden játékos a pakli teteje helyett az aljáról húz.
Ellenfeled körében te jelölöd ki a támadókat.
A te körödben ellenfeled jelöli ki a támadókat.


Keserű pirula

1 VP chara-din azonnali „sav”

Célpont lény a gyűjtőbe kerül VAGY megakadályoz egy gyógyító forrást és ellenfeled annyit sebződik, amennyit gyógyult volna.


Adsz vagy kapsz

1 VP dornodon azonnali „ősmágia”

Ellenfelednek választania kell: sebződik 5 ÉP-t VAGY kapsz 2 VP-t és a kör végén húzz 2 lapot!
 
Törpe bányász

1 VP 1/1 tharr kalandozó/törpe KF „szárnyak”

Kijátszásakor előkereshetsz egy Törpetárnát, vagy egy 1 SZK költségű KF tárgyat, vagy kapsz 1 SZK-t.
Építmények ellen +6 SB-je van.


Törpe csákány

1 SZK tharr tárgy KF „kincs”

Törpére ingyen rakhatod, és ilyenkor a kör végén húzz egy lapot!
A lény a következő képességet kapja: „P: előkereshetsz egy „kincs” lapot, vagy egy célpont sebződik 3-mat.”


Törpe király

3 VP 5/5 tharr kalandozó/törpe KF „szárnyak”

Kijátszásakor a gyűjtődből rárakhatsz egy KF tárgyat.
Ha megöl egy lényt: egy célpont sebződik 3-mat.
K áldozd fel egy KF tárgyad: megakadályoz egy forrást.


Minotaurusz szektista

1 VP 2/1 tharr szörny/minotaurusz

S 2 ÉP: mutasd meg a kezedben lévő lapokat ellenfelednek, ezek közül ő választ 1-et és ha ez egy minotaurusz, játékba rakhatod. Ezután a Minotaurusz szektista visszakerül a kezedbe. Körönként 1 lény játszhatsz ki így.


Labirintusmágia

1 ZSZ tharr általános

Rakj játékba a gyűjtődből egy minotauruszt. Az így játékba rakott lap a következő hátrányt kapja: „A kör végén mindenképpen visszakerül a kezedbe.”
 
Visszafordíthatatlan korrózió

3 VP chara-din azonnali/reakció „sav”

Szabálylap nem olcsóbbíthatja.
Megakadályoz egy lapot, és ellenfeled a játék végéig nem játszhat ki ilyen nevű lapot.
Jelenés: egy célpont sebződik 1-et.


Maerju (új)

4-X VP tharr szörny 4/4 „szárnyak” „oltalom: 0”

Minden 0 költségű lap 3 VP-vel drágább.
Ellenfeled nem kaphat VP-t saját forrásával.
Hátrány: Kijátszásakor kap X db -1 ÉP-s gyengülés jelzőt.


Szorgalmas fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Semlegesítés: olyan lap, aminek kijátszására ellenfeled nem költött VP-t.
Ha nem semlegesített: kapsz egy Chara-din fattyát.
Minden fattyad kap +1 ÉP-t.


Chara-din kacaja

X VP chara-din azonnali [+X]

Célpont X költségű permanens a gyűjtőbe kerül. Ha ez egy nem chara-din lap volt: kapsz X Chara-din fattyát.


Irigy fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

K ha ellenfeled egy forrásával lapot húz/keres, VP-t kap, vagy tókent termel: kapsz 1 Chara-din fattyát.
Chara-din lényeid mágikus védelmet kapnak.


Fatty szerzetes

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya „rezisztens”

S áldozd fel egy Chara-din fattya nevű lapod: húzz 2 lapot, vagy kapsz 2 VP-t (a 2. körtől).
E 2 ÉP: kapsz egy Chara-din fattyát.
 
Járvány, az első

2 VP 1 nekron 2/2 leah szörny/lovas KF

Lovasaidra ellenfeled nem rakhat jelzőt és nem is vehet le róluk.
Kijátszásakor és minden előkészítő fézisodban: minden nem lovas lény kap 1-1 méreg jelzőt és minden nem lovas nem lény lap 1-1 elmúlás jelzőt.


Háború, a második

2 VP 1 nekron 3/1 leah szörny/lovas KF

Lovasaidat nem lehet megsebezni.
Minden lovasod kap +1/+1-et, minden nem lovas lény -1/-1-et.
Nem működnek ellenfeled azon lényeinek képességei, melyek ÉP-je alacsonyabb az alap ÉP-jüknél.


Éhínség, a harmadik

2 VP 1 nekron 1/3 leah szörny/lovas KF

Lovasaid nem lehetnek ellenfeled forrásainak célpontjai.
Ellenfeled minden nem lovas lapja +1 VP és +1 nekron.
J: ellenfeled veszít „kötelék” VP-t.


Halál, az utolsó

2 VP 1 nekron (3)/3 leah szörny/lovas KF

Ellenfeled nem használhat olyan forrást, aminek szövegében a „gyűjtőbe kerül” vagy a „Semmibe kerül” kifejezések valamelyike szerepel.
S: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Fatty feldolgozás

1 VP chara-din általános

Újrahasznosítás: 5.
Ha csak fattyakat hasznosítottál újra és csak a te gyűjtődből: húzz 2 lapot!
 
Kiszabadulás
szabálylap

Semmilyen kapcsolódó hatás nem működik (szabálylapok, követők és forrásra immunis lapoké sem).

"Mikor kiállsz Gruangdag ellen, csak magadra és a kardodra számíthatsz" - Treem intelme Vlagyimirhoz.
 
Teki ánaflux
1 VP sheran bűbáj/teknős „ősmágia” „védekezés”

Anti-mágia: 0.
K 2 VP, vagy áldozd fel egy teknősöd: megakadályoz egy varázslatot.


Meganüid

3 VP (3)/(3) rhatt szörny/ganüid „életkioltó”

Kijátszásakor mutass meg X (max 3) Ganüid ifjoncot a kezedből: max X célpont permanens a Semmibe kerül.
Halálsikoly: kapsz 3 Ganüid ifjoncot a kezedbe.


Ganüid rajzás

0 VP rhatt azonnali

Ha ebben a körben csak ellenfeled játszott ki sikeresen lapot: nem lehet rá reagálni.
Megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy X költségű lapot, ahol X annyi, ahány ganüidet megmutatsz a kezedből.


Ganüid életművész

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid „szárnyak”

Ha csak ellenfelednek van lapja játékban: ingyen kijátszhatod.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot, vagy célpont lény a Semmibe kerül, vagy kapsz 3 Ganüid ifjoncot a kezedbe.


Manuális légzés

1 VP fairlight bűbáj

Minden körben ellenfeled első 2 kézből kijátszott lapja +1 VP.
K ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy „ősmágiás” lapot: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!
 
Nekronfarkas

3 nekron (3)/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

S: Feltámad.
Ellenfeled minden lapja +1 nekronba kerül.


Farkasodú

1 építő 1 nekron 5 SP leah építmény „szárnyak”

S áldozd fel egy vérfarkasod: játékba rakhatsz egy max 2 költségű vérfarkast a paklidból.
Ellenfeled minden „ősmágiás” lapjának kijátszási feltétele egy nekron elköltése.


Szürke farkas

1 VP 1 nekron 2/1 leah szörny/vérfarkas

S feltámad.
K: ha bárhonnan lap kerül a Semmibe: kap 1 izom jelzőt.


Foltozottpáncélú teknős

1 VP 1/1 sheran szörny/teknős

Anti-mágia: 2 (csak olyan lapot lehet neki dobni, aminek leírásában a „célpont” szerepel.
Teknőseid nem lehetnek ellenfeled varázslatainak célpontjai.
K: célpont teknős gyógyul 3 ÉP-t.
 
Mutáns (új)

2 VP 1/2 elenios kalandozó/mutáns KF

Körönként egyszer játszhatsz ki sikeresen mutánst.
Semlegesítés: lap.
Ha egy paklit megkevernek: visszaveheted a kezedbe.


Nekrotermik

1 VP 1/1 rhatt szörny/termik

S: rakj egy termiket a paklidból a gyűjtőbe.
K: megakadályoz egy semmiző forrást, vagy egy újrahasznosítást.


Offenzív fatty

1 VP (0)/0 chara-din szörny/chara-din fattya

Duplakötelék: kijátszásakor aktivizálhatod.
A saját körödben kap +10/+10-et.
Hátrány: csak olyan játékost támadhat, akinek van lénye az őrposztban.


A sárkány születése (új)

X VP leah azonnali „ősmágia”

Célpont max X költségű lény a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy X költségű lényt.
Kapsz egy X/X-es aktív sárkány jelzőt (leah szörny/sárkány).
 
Adamantit patkány

1 VP,1 Nekron

Leah szörny
Szárnyak

+1 VP forrással célozni.
1-es mérgezés.
Minden tóken és Leah lényed(rajta kívül) kap +1 ÉP-t.
Halálsikoly: kapsz egy Csatornapatkányt.

1/3

"Ez csak egy páncélos csatornapatkány volt!"- Helvir bosszankodva



Ballonos goblin

1 VP,1 ZSZ

Tharr szörny
goblin

Szárnyak

Anti-semlegesítés:0
Láthatatlan.
Kijátszásakor egy passzív lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
K,1 SZK: egy célpont sérül 2-t.

1/4

"Népünk égi egységei úgy suhannak át a kalandozók őrségein,mint Surranó kígyók a puszta füvein."-Gormug



Zeron,a kívülálló

Követő
Hordaparancsnok

A játékot 4 lappal kezded.
S,J2: A következő altípus nélküli lényed 1 VP-vel olcsóbb (de nem mehet 1 alá).
Minden ilyen lényed kap +1 ÉP-t
J:áldozz fel egy ilyen lényt és tedd a Semmibe: célpont altípussal rendelkező lap a gyűjtőbe kerül.

"Nem szolgálok se Istent,se Végzeturat!"
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.