Vissza a Főoldalra
 
  • Játékok
    • ?m=tf
    • http://argumcity.beholder.hu
    • ?m=ov
    • http://www.vegzetur.hu
    • http://www.magiamesterei.hu
    • http://www.kalandokfoldje.hu
    • ?m=sarkany&in=sarkany.php
    • https://www.hkk.hu/hirek/hkk
    • ?m=alomfogo
    • ?m=kgk
    • ?m=puzzle&in=puzzle.php
  • Könyvesbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/beholder_konyvek
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/kartyak
    • https://webbolt.hkk.hu/cimkek/magazin
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/jatekkiegeszitok
  • Olvasnivaló
    • ?m=bolt&in=cikk.php&category=all&tipus=5
    • ?m=ak
    • ?m=sr
    • ?m=bt
    • ?in=cikk.php&category=all&tipus=1
    • ?m=bolt&cikk=4467
    • ?m=bolt&cikk=4468
  • Egyéb
    • ?in=forum.php
    • ?in=galeria.php
    • ?in=letoltes.php
    • ?in=beallitasok.php
    • ?in=szlainf.php
  • Beholder Kft.
    • ?cikk=26
    • ?cikk=28
    • ?cikk=29
    • ?cikk=4477
Webbolt
 
Keresés a cikkeinkben

 
Hírlevél
Feliratkozás Hírleveleinkre!
 
 
Adatvédelmi Tájékoztató
 
 
Ország Boltja helyezéseink
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
 
Ingyen játék!
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
 
Kártyaújdonságok
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Őslények március 22.
Alfa pakli – Víziszörnyek március 22.
Pont pack menü VII. február 7.
Pont pack menü VI. február 7.
Pont pack menü V. február 7.
Pont pack menü IV. február 7.
Pont pack menü III. február 7.
Pont pack menü II. február 7.
Pont pack menü I. február 7.
Pont pack menü VIII. február 6.
 
A pillanat képe
Varkaudar remete
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Ragyás fejük tetején vékony, hegyes fülek és rövid, hajlott agyarak meredeznek, bőrük ráncos és egyszínű sötét, alatta vaskos izomkötegek húzódnak. Nem igazán szeretik a fegyvereket, inkább karjaik erejében bíznak. Állandóan vándorolnak, sokszor céltalanul, de legtöbbször a letűnt bo'adhun birodalom erdőiben akadhatsz össze velük." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
 
Legfrissebb hírek
HKK verseny április 12-én
L. Alanori Mini Olimpia
Ajándéksorsolás április + márciusi eredményhirdetés
Legendák Viadala - 2025. bejutók
Hatalom Szövetsége - 56. félév végeredmény

A lista folytatása...
 
Módosult cikkek
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2024
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
 
Fórumok
HKK kérdés? (47418)
Előrendelhető a két legújabb HKK Alfa Pakli! (14)
Legendák Viadala - 2025. bejutók (2)
Lapötletek (65119)
Legendás cél: 1000 lap (34)
Tron'dar nerf (10)

További témák...
 
Képeslapkedvencek
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
 
Hirdetések
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
 
Impresszum
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 
Fórum - Chaar-Lee utolsó 30 hozzászólása 
     

 Hírek, újdonságok, változások - Végzet Verme - nyugat 

 
Chaar-Lee2017.05.26. 15:31
 
 
Törlés. #1949 HD
 
  

 Hírek, újdonságok, változások - Felfedezések Erdauinon 

 
Chaar-Lee2016.02.08. 16:23
 
 
Aki csatlakozni szeretne maroknyi zsoldos seregünkhöz: http://www.szabadkompania.hu
 
  
 
Chaar-Lee2016.01.27. 07:05
 
 
Szeretnéd, hogy karaktered hőssé váljon, de nem akarsz üstököst indítani? A nyugati fejlesztések lehetővé tették, hogy alternatív utat válassz a fejlődéshez, és ne a mindenki által járt ösvényen menj végig. Ha Nyugaton kalandozol mindig lesznek céljaid, 1-1 szörny legyőzésére van hogy éveket kell készülni. A mostani fejlesztések pedig azt gondolom, hogy még a legerősebbeknek is sok-sok évnyi kihívást tartogatnak.

Mi, a Nyugati Őskövületek tömörödjünk egy KT-ba, a Szabad Kompániába. Segítsük egymást és érjük el, hogy minden tagunk neve ismert legyen a játékban. Jelenleg közel 40-es a taglétszám, így van még hely azoknak, akik át szeretnének jönni. A képességeinket pedig direkt nyugatra specializáltuk, így azokkal igen csak jól lehet boldogulni. Emellett megvan a tudati kincstár képesség, amivel ritka kincseinket meg tudjuk osztani egymás közt!

Brutalitisz, Atalanta, Fehér Holló, Alaria, Kismedve és többiek akik a nyugati területeken képzelik el a játékot csatlakozzatok! Formáljuk tovább együtt Erdauint, írjuk együtt a történelmet!

Ezert Test Egyetlen Szív!

http://www.beholder.hu/?m=tf&cikk=21696&ktszam=9161
 
  

 Hírek, újdonságok, változások - KT-képesség reform 

 
Chaar-Lee (előzmény: UrsulaTF 31.)2015.07.17. 17:10
 
 
Talán kicsit erősa megfogalmazás, de egy jogos tükörtartást érzek is benne. Hányszor fordult már elő a TF történelmében, hogy egy csoport kihasznált valamit és komoly előnyökre tett szert, ezért valamilyen formában ezt kompenzálni kellett? Korábban a baltás megoldás volt jellemző, de az utóbbi időben szerintem igen konstruktív megoldások születtek, én ezt várom most is.
 
  
 
Chaar-Lee (előzmény: Jessy 25.)2015.07.17. 13:41
 
 
Az biztos, hogy mi voltunk az egyik KT, aki kérte, hogy vizsgálja felül a JV az egyik egyedi szerepjátékos, de 5 pontos képességet. Ezt pedig azért kértük, mert szeretnénk a KT egyedi arculatát megtartani és az egyedi képességeinket nem eldobálni (sajnos már párat így is el kellett engedni). Cserére óhatatlanul szükségünk van, mert van pár kötelező elem a játékhoz.

Lehet érdemes lenne megnézni, hogy mik ezek a kötelező képességek és melyek azok, amik pedig tényleg arculatot adnak a KT-knak. Ez alapján lehetne 2 kategória, és meglenne, hogy melyik kategóriában mennyit költhet el a KT, illetve melyik kategóriából hány képessége lehet. Esetleg úgy ahogy korábban vagy a fá-ba, vagy tárgyba kirakni az ilyen képességeket.

Azzal teljesen egyetértek, hogy nem jó irány teljesen egyen KT-kat csinálni, bár tény az is, hogy most se sok különbség van a TOP KT-t között.
 
  

 Hírek, újdonságok, változások - Karakternév megváltoztatása 

 
Chaar-Lee (előzmény: aylarth 8.)2015.03.03. 20:57
 
 
Kedves aylarth,

Sajnálom, hogy a véleményem értelmezése közben hülyének érezted magad, nem ez volt a szándékom. Meg szerettem volna világítani egy másik nézőpontot, amiből szerintem teljesen érthető az, ahogy a játék készítői eljártak. Véleményem szerint az ő nézőpontukból vizsgálva sok mindent meg is köszönhetünk nekik, hogy helyettünk jól döntöttek.

Egyetértek veled azzal kapcsolatban, hogy a játék azért van még életben, mert jó a közösség. Azonban azt gondolom, hogy ez igen komolyan a Beholder érdeme. Nem korszakalkotó játékformát találtak ki, hanem jól pozicionálták a játékot, megtalálták a közös hangot azokkal, akik a játék mozgató rugói, tudtak alkalmazkodni a változásokhoz és még 20 év után is tudnak egy olyan szolgáltatást üzemeltetni, amivel az emberek játszanak és élvezik.

Emellett meg kell említeni azt is, hogy nem költöttek felesleges olyan fejlesztésekre, amik veszteségbe sodorták volna a céget és emiatt be kellett volna csukniuk a vállalkozást. Igen, itt az általad írt példákra gondolok. A felsorolt dolgokra teljesen felesleges költeni, mert maximum a cég imidzsét növelik (más cégeknél persze más lenne az ár/érték arány), de az ilyenek miatt mélyebbre kellene nyúlnia a játékosoknak a zsebükbe, kevesebb lenne a játékos és elérénénk azt a létszámot, ahol már senkinek se lenne kedve játszani. Így szerintem igenis elismerendő, hogy most már több mint 20 éve helyes döntéseket hoznak (ha nem is mindig), de az tény, hogy ilyen számokkal nem sok konkurens akad. Szerintem kijár a tisztelet és a bizalom azok felé, akik ezt képesek voltak összehozni és teljesen felesleges minden döntésüket megkritizálni.

Lehet velem nem egyetérteni, de ez az én véleményem.
 
  
 
Chaar-Lee (előzmény: aylarth 2.)2015.02.20. 12:48
 
 
Te jó ég, néha elborzadok, milyen játékosok vannak! Remélem az aktív korszakomban nem így játszottunk mi is.

Az ilyen vélemények íróinak azt üzenem, hogy egy pillanatra próbálja magát a játék tervezőjének és a játékvezető helyébe képzelni magát. Hogyan elégítené ki több száz vagy ezer ember kérését, úgy hogy bizonyosak a saját koncepciójától eltérnek és közben nincs olyan javaslat, ami mindenkinek jó. A készítők lehet mégis értenek valamit a játékkészítéshez, mert kevés játék élt meg ennyi időt.

Szerintem nagyra kell értékelni, hogy meghallgatásra kerülnek javaslatok és ha többen is kérik, akkor meg is valósítják.

Szerintetek ez hol fog a Beholdernek kifizetődni? Hány óra/nap fejlesztés ment ebbe bele és mennyi kellene ahhoz a kéréshez, amit lentebb olvashattunk. Mennyi bevétel fog ezen fejlesztésből származni? Vállalkozásba minden esetre ne kezdjetek, ha eddig nem sikerül eljutni, mert hamar csődbe fogtok menni.
 
  

 Hírek, újdonságok, változások - Varkaudar-Thargodan Invázió 5. 

 
Chaar-Lee2014.11.10. 21:33
 
 
Varkaudar barátaink ismét jól döntöttek, hogy felbérelték a Szabad Kompánia zsoldosait. Újból megmutattuk, hogy megdolgozunk a pénzünkért!

- 1. hely: Abdul
- 3. hely: High Density
- 6. hely: Fafejű a Tudós
- 8. hely: Cras Lorg
- 15. hely: Hael Amenthet (Haelfall helytartója)
 
  

 Hírek, újdonságok, változások - II. Quwarg rajzás 

 
Chaar-Lee (előzmény: borsodi 20.)2012.01.10. 22:25
 
 
az élőholtra tippre T-d van, az alsó falunál a láncravert szintje 53. volt pszivel lesve azért nem támadtad meg.
 
  

 Hírek, újdonságok, változások - Quwarg rajzás 2. 

 
Chaar-Lee (előzmény: játékvezető 39.)2011.12.19. 13:20
 
 
Igazad van abban, hogy változtak a dolgok. Viszont ti is sokat változtatok, nagyon pozitív irányba, már amit mostanában látok, ezt az alapján mondom. Amit elsőre kiírtál az tök ötletes volt, sok átgondolt dologgal, szerintem ne hagyd, hogy eltérítsenek tőle, ha bekerül a játékba úgyis örülni fognak neki Aki pedig nem tartja elég táposnak majd csinál mást, úgyis jött sok új lehetőség.
 
  
 
Chaar-Lee (előzmény: Clark 33.)2011.12.18. 14:01
 
 
Igaz, igaz. Drónkeselyű Kicsit régen volt már...
 
  
 
Chaar-Lee2011.12.18. 08:54
 
 
Olvasom itt a hozzászólásokat, mert teljesen felvillanyozott, hogy lesz megint történelmi esemény. A hozzászólások alapján viszont úgy érzem, hogy ez nem esemény lesz, hanem csak egy új ideiglenes táphely. Ennyit fordulot volna a világ? Régen az esemény arról szólt, hogy ha részt akartál venni benne, akkor mindent félretettél és az eseményre koncentráltál, új színt hozni a játékba. Nem ilyen szempontok voltak, hogy lehessen mellette táphelyekre járni, mindenki kapjon érte valamit és hasonlók. Leírom személyes tapasztalataimat korábbi eseményekről:

Chara-din
Azt mondta a KT, hogy nem szeretjük Chara-din-t, küzdünk Ghalláért, ezért úgy éreztem, hogy kötelességem mindent megtenni. Levélben játszottam még, 9 napos játékhéttel. Az esemény alatt azt se tudtam mit kell csinálni pontosan, teszem hozzá, sokan mások sem. Több mint 20 fordulót köröztem a drasmólyom (nagyon levert, elment fordulónként 2 GY 40) és joviális mikroszockók között (emiatt lett szúróm), hogy tegyek valamit Ghalla megmentéséért. Utólag kiderült, hogy a feladat az lett volna, hogy Thuarghant idomítsunk, de nem számít, én küzdöttem. Nagyon élveztem!
Jutalom: SEMMI

Toronyháború
Az élvonaltól lemaradva, még csak a 100-as koordináták környékén kószáltam, így kellett még 20-30 mezőt keletre menni, hogy résztvehessek benne. Ismét a KT miatt tettem, meg volt mondva, hogy a jó oldalon állunk. Mondanom sem kell, hogy a szörnyek is megvertek és a kalandozók elleni harcban se tudtam sokat tenni, de ott voltam és büszke voltam arra, hogy azt tettem, ami a KT-m hírnevét növelte.
Jutalom: SEMMI

Quwarg rajzás
Ismét nem tartoztam azok közé, akik le tudták verni az erősebb szörnyeket, voltak olyan szörnyek, amiktől még a külső körön is megfutamodtam. A tudatot szerettem ismét, hogy valamiben segítem a kalandozókat. A mai napig ott van minden karakterem karakterlapján, hogy mennyi quwargot ölt meg.
Jutalom: kiírás a karakterlapon

Jégvihar
Ekkor már elég aktív játékos voltam, sokat IRCeltem és sok információ eljutott hozzám. Épp volt lemaradásos karakterem is, így nagyon aktívan részt tudtam venni a kutatómunkában. Élvezetes volt, hogy végre fedezhetek fel dolgokat, valamit én találhatok ki, csinálhatok meg elsőként. Nagy varázsa volt az eseménynek, hogy nem volt előre megmondva mi a feladat, ki kellett találni.
Jutalom: 1% halhatatlanság

Varkaudar invázió
Először a jó oldalra álltam, aztán rájöttem, hogy a másik oldal győzelme több újdonságot hozhat a játékba (új város), így a varkaudarokat támogattam. Bevontam azokat a karaktereket is, akik évek óta álltak és így 3 karakterrel is legjobbak között lehettem. Sajnos pont az a karakter kapta a pusztító lándzsát, aki azóta se lép, az aktív karakterem pedig egy varkaudar dragnittal lett gazdagabb, aminek a +5 maxep-je a 2000 maxep mellett elég karcsú
Jutalom: varkaudar dragnit, pusztító lándzsa, új város
 
  

 Hírek, újdonságok, változások - A XXVII. Beholder találkozó programja 

 
Chaar-Lee2007.06.15. 12:33
 
 
pokeren a 3 asztal 3 elso helyenek felajanlok:
1 szerencsekockat, 1 illatos rozsaszalat es 2000 aranyat
 
  

 Túlélők Földje - Leah templom építés 

 
Chaar-Lee2006.12.11. 17:09
 
 
h 139 használod a 139. tárgyat
Meghatódva az ünnepélyes pillanattól, belépsz a templom ajtaján. Veled tart még Phantom Lord, Akhasaa, Fekete Lótusz, Á la Moucie és Csákányos Beldor. Az épület tökéletes szépsége elveszi a szavadat, sokáig csak némán bámulsz. Lassan haladsz tovább a belső szentély felé, ahol - ha lehet - a csend még drámaibb. Áldozatként gyümölcsöt és húst helyezel az oltárra, majd szent szimbólumodat magasra emelve, megkezded a szertartást. Sokáig nem történik semmi, de aztán lassan, nagyon lassan kezd a levegő felmelegedni. Az áldozat egy hirtelen villanással eltűnik, és az egész szentély fala a padlótól a plafonig kékes színben kezd vibrálni. A csendet fokozatosan felváltja szentséges, szívedet melengető muzsika. Buzgón imádkozol, miközben érzed, hogy istened jelenléte lassan formát ölt a pulzáló oltár fölött. A következő pillanatban hihetetlenül jóleső érzés árasztja el testedet, ahogy megszólal istened. (Minden sebed begyógyult.)
- Jól van, hűséges papom! Fanatikus odaadásod, mérhetetlen bölcsességed és mindenekfeletti önfeláldozásod, amellyel hitednek adózol, méltán érdemel jutalmat. Ha legközelebb imádkozol, megkapod a Szent Kelyhet! - Jelentősen előremozdultál a papi ranglétrán. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
- Használjátok e templomot hittársaiddal mindenki megelégedésére! Más isten hívei ide be nem tehetik a lábukat. - ezzel az istened jelenlétét jelző homályos alak lassan eltűnik, bár a templomot körüllengő mágikus aura megmarad. Könnyekig meghatódva távozol a belső szentélyből, és még sokáig imádkozol a külső kőpadokon. [10 pontot használtál fel, van még 862.]

vv 253 elmormolod a 253. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. (ld. enc.) Felállítod az idézőkört, és hozzálátsz az összetett rituáléhoz. Érzed, ahogy az energia lüktet körülötted. Forgószél keletkezik, az állatok nyüszítve menekülnek. A tér szövete meghasad, és ekkor egy hihetetlenül sugárzó személy lép ki a Semmiből. Arcát nem tudod megfigyelni, mert egy pillanatnál tovább nem vagy képes tekintetedet rajta tartani. Arcra borulsz... Az avatár elmédbe hatol, és várja, hogy elmondd panaszod, és hogy milyen szolgálatot kívánsz tőle. Aztán reszketve, vissza sem nézve iszkolsz el a környékről (-10 papi hit). [-300 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 767.]

Density
 
  
 
Chaar-Lee (előzmény: Tcsk 375.)2006.12.06. 14:14
 
 
ez mikorra varhato? varnak ram egy TKnal is...
 
  
 
Chaar-Lee (előzmény: Tcsk 373.)2006.12.05. 10:03
 
 
szoljatok akkor egybol ha mehet a szenteles. lehetoleg emailben, mert azt olvasom a legsurubben (GN is jo)
 
  
 
Chaar-Lee2006.12.01. 09:31
 
 
mikor lesz kb kesz a templom? mert egy TK miatt lehet elmozognek innen egy kicsit, de szentelni jonnek vissza.
 
  
 
Chaar-Lee2006.11.27. 10:05
 
 
mivel talin sikerult isteni kuldit venni, a templomra leteszek majd egy leah avatart
 
  
 
Chaar-Lee (előzmény: Tcsk 360.)2006.11.24. 10:25
 
 
beepitettem akkor a 600 tvpt, ha minden igaz akkor meg 580at kell epiteni hogy kesz legyen. ott allok a templomon, szoljatok ha szentelni kell (lehetoleg emailben vagy GNen)
 
  
 
Chaar-Lee (előzmény: Tcsk 358.)2006.11.23. 12:19
 
 
ha minden jol megy, ma delutan 600 tvpt belerakok es ha kell, akkor tobbet is tudok epiteni.
a szentelest amugy szivesen vallalnam, mint Leah elhivatottabb hive a nyugati teruleteken

Density
 
  

 Hírek, újdonságok, változások - Aukciós változás (szabályemlékeztető) 

 
Chaar-Lee (előzmény: TANK69 18.)2006.05.26. 16:32
 
 
latom nagyon szerettek mas helyett gondolkozni es keresztbe tenni olyanoknak akiket nem ismertek. de hat mind1 is magyar mentalitas. azert kivancsi lennek ki talalja ki mit akartam venni es hogy ez kinek is lett volna szar :/
 
  

 Túlélők Földje - Leah templom építés 

 
Chaar-Lee2006.03.22. 16:23
 
 
ep 256 900 építed a 256. tárgyat 781 pontért
Folytatod a belső falak építését. Ezek már a külső falaknál sokkal vékonyabbak, az építés gyorsan megy. Válaszfalakat építesz a pihenőhelynek, az imateremnek és az áldozati szentélynek. Úgy néz ki, a belső építési munkálatokkal kész vagy! Istened jelenlétét kezded halványan érzékelni. Most jön a templom berendezése. Sok a munka: oltár építése a belső szentélyben, ülő- és imakövek faragása, primitív szobrok készítése. Istened erőt ad a hosszas munkához. Úgy tűnik, a berendezés nagyjából készen van! Az utolsó simítások következnek: a finomabb faragások, díszítések elkészítése. Apró szobrocskákat faragsz az oszlopokba és a külső falra. Később, levezetésképp a belső falat fested növényi nedvvel. Készen van! KÉÉÉSZ!!! Végre teljesen felépült, felszentelésre kész a templom. Borzasztóan boldog vagy. 740 tapasztalati pontot kaptál. [Rahn ékkő:] 85470 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [740 pontot használtál fel, van még 41.]


h 139 használod a 139. tárgyat
Meghatódva az ünnepélyes pillanattól, belépsz a templom ajtaján. Veled tart még Phantom Lord, Bruce Dragon Lee, Dewloküx, Vérvörösalkonyfény, Trollkivégző Magir és Arisztotelész. Az épület tökéletes szépsége elveszi a szavadat, sokáig csak némán bámulsz. Lassan haladsz tovább a belső szentély felé, ahol - ha lehet - a csend még drámaibb. Áldozatként gyümölcsöt és húst helyezel az oltárra, majd szent szimbólumodat magasra emelve, megkezded a szertartást. Sokáig nem történik semmi, de aztán lassan, nagyon lassan kezd a levegő felmelegedni. Az áldozat egy hirtelen villanással eltűnik, és az egész szentély fala a padlótól a plafonig kékes színben kezd vibrálni. A csendet fokozatosan felváltja szentséges, szívedet melengető muzsika. Buzgón imádkozol, miközben érzed, hogy istened jelenléte lassan formát ölt a pulzáló oltár fölött. A következő pillanatban hihetetlenül jóleső érzés árasztja el testedet, ahogy megszólal istened. (Minden sebed begyógyult.)
- Jól van, hűséges papom! Fanatikus odaadásod, mérhetetlen bölcsességed és mindenekfeletti önfeláldozásod, amellyel hitednek adózol, méltán érdemel jutalmat. Ha legközelebb imádkozol, megkapod a Szent Kelyhet! - Jelentősen előremozdultál a papi ranglétrán. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
- Használjátok e templomot hittársaiddal mindenki megelégedésére! Más isten hívei ide be nem tehetik a lábukat. - ezzel az istened jelenlétét jelző homályos alak lassan eltűnik, bár a templomot körüllengő mágikus aura megmarad. Könnyekig meghatódva távozol a belső szentélyből, és még sokáig imádkozol a külső kőpadokon. [10 pontot használtál fel, van még 31.]


High Density, Leah felisten hatalmu uralkodo papja
 
  

 Túlélők Földje - Tesztcsaták az olimpián 

 
Chaar-Lee2005.05.16. 21:11
 
 
Chaar-Lee #3639 53. szint
Ravasack #3318 51. szint
High Density #1949 31. szint
 
  

 Túlélők Földje - Kommentáljuk a Nap Hírét 

 
Chaar-Lee2005.04.08. 11:14
 
 
Tegnap délután véget ért az ötödjére megrendezett íjászverseny az alanori sporttelepen. A legjobb eredményt Wart érte el, tőle alig lemaradva White Nor Waczak, a dobogó harmadik helyén pedig Ravasack végzett. Igazi kalandozólegendák ők! A gyengébb teljesítményt nyújtó indultak közül ezúttal egy ember férfi, a Dornodont követő Elektor Kalandor nyerte a vigaszdíjat.

Azt persze meg se emlitik, hogy Kaldor varazsporral micsoda eredmenyt ertem el :PP

Hamarosan a pályára szólítanak, most aztán megmutathatod, mit tudsz! Nos, az első feladat tipikus íjászfeladat: egy céltáblán kell minél jobb eredményt elérni. A tábla enyhén szólva messze van. Öt próbálkozásod van, az ezeken elért pontok összeadódnak. Első lövés: Hosszas koncentrálás után útjára indul a lövedéked. Sajnos gellert kap az utolsó pillanatok egyikében, és csak a céltábla szélébe csapódik bele. [3 pont] Második lövés: Kis híján elvéted a célpontot. Lövedéked csupán a céltábla legszélét találja el. [1 pont] Harmadik lövés: Megbillensz az utolsó pillanatban, így az egész nem túl jól sikerül. Épphogy eltalálod a céltáblát. [2 pont] Negyedik lövés: Közepesen jól lősz, a lövedék egyenletes távolságra csapódik be a céltábla középpontjától és szélétől. [5 pont] Ötödik lövés: Szégyenszemre még a táblát sem találod el! Sajnos most nem kapsz pontot. Még 11 pluszpontot kapsz a bíróktól, elegáns lövőtechnikádra. A következő feladat lesz az igazi megmérettetés: egy egyelőre letakart vasketrecből rádtörő szörnyet kell mielőbb megállítanod. A teljesítményedért pontokat kapsz. A próba során csak lőfegyvered használhatod. Már mindent tudsz. Néma csöndben várod, míg megnyitják előtted a ketrecet. Egy feldühödött karmos behemót tör elő belőle, egyenesen az életedre tör! Vajon elég lesz a távolság a legyőzéséhez? Gyorsan a fegyveredért nyúlsz. Az első Kaldor varázspora 51 ÉP-t sebez. A második 43 ÉP-t. A harmadik 43 ÉP-t. A negyedik 44 ÉP-t. Az ötödik 45 ÉP-t. A hatodik 45 ÉP-t. A szörny megcsuklik, majd teljesen kiterül. A nézők őrjöngve tapsolnak. A teljesítményedért 35 pontot kapsz. A lövőtechnikádat még külön jutalmazzák, 14 pluszponttal. A harmadik feladat szőrtelen wombramung-lövészet lesz. Egy trükkös szerkezettel bocsátják útjára a wombramungokat, kilövik őket a levegőbe, aztán hadd repüljenek. Ezek a kártékony jószágok a felelősek egyébként a helyi ültetvények termései felének elpusztulásáért. Szóval, még a levegőben le kell őket szedni, mielőtt még elrepülnének. A produkcióhoz az íjásztelep saját fegyverkészletéből kapsz egy moa stukit, 10 gránátlövedékkel. Elhelyezkedsz, a wombramung-gép pedig dolgozni kezd - te pedig lődözni. Az első wombramung teljesen megsemmisül. [5 pont] A második wombramung pont feléd repül, majd miután eltalálod, szanaszét robban. [5 pont] A harmadik wombramung pont feléd repül, majd miután eltalálod, szanaszét robban. [5 pont] A negyedik wombramung darabjai szerteszét robbannak. [5 pont] Az ötödik wombramung sértetlenül megmenekül. A hatodik wombramung éles halálsikoly közepette megsemmisül. [5 pont] A hetedik wombramung szárnya lángra kap, majd miközben lezuhan, egész tollazata leég. [5 pont] A nyolcadik wombramungot meg sem közelíti a rá kilőtt gránátlövedék. A kilencedik wombramungot szétszaggatja a neki szánt gránátlövedék. [5 pont] A tizedik wombramung fej nélkül repül tovább, majd fokozatosan alázuhan a távolban. [5 pont] Összesen 8 találatod volt, ez 40 pontot ér. Még 13 pluszpontot kapsz a bíróktól, elegáns lövőtechnikádra. Végeredményed 124 pont.
 
  

 Túlélők Földje - Új Ligák 

 
Chaar-Lee2005.01.10. 11:57
 
 
Sziasztok!

Iden ujra szeretnem inditani a Harcosok Ligajat, amiben tavaly kozel 200 karakter vett reszt
es tobb mint 1200 csatat vivtak benne a resztvevok. Az idei kuzdelmet nem szeretnem 5 honapig
elnyujtani, mert multkor mar a vege fele nem annyira voltak aktivak a resztvevok. Most valoszinuleg
3 vagy 4 honap all majd rendelkezesere a karaktereknek arra hogy pontot gyujthessenek.
A Liga 2005. jan. 30-an indul majd, addig mindenki eldontheti, hogy reszt szeretne-e venni a kuzdelmekben,
ill. addig letisztazhatjuk, hogy mik azok a szabalyok amiken modositani kell, es mik azok amiket be kell vezetni.
Kerek mindenkit, hogy ha van velemenye a Ligakkal kapcsolatban akkor azt irja meg, hogy minnel elvezetesebb
kuzdelmek legyenek.

Aki erez magaban annyi erot, hogy az egyes kategoriak adminisztralasat elvallalja, azt megkernem hogy keressen
meg maganban. A tavalyi adminok termeszetesen elsobseget elveznek a pozicio betoltesere, de az is lehet, hogy
kategoriankent tobb admin lesz.

Uj Ligaknak uj szlogen is kell, ezert a Ligak indulasaig a liga@chaarlee.hu cimre lehet szlogeneket kuldeni.
A nyertes szlogenek bekuldoi ismet pontokat kapnak majd.

Chaar-Lee

web: http://chaarlee.hu/liga
levlista: liga@primlista.hu
 
  

 Hírek, újdonságok, változások - XXII. Alanori Olimpia 

 
Chaar-Lee (előzmény: Antares 28.)2004.12.06. 14:56
 
 
es hogy lonned be hogy hogy akarsz indulni? es mit csinalsz azokkal akik direkt nem indulnak? aki indulni akar az kiadja a parancsot, aki nem az meg nem. nem ettol lesz egy esemeny nepszeru, hogy mindenkit elinditunk rajta.
 
  

 Túlélők Földje - Pöröly Rend - Olimpia 

 
Chaar-Lee (előzmény: Neal 42.)2004.11.07. 22:49
 
 
Az elismeres inkabb Csubry Zoltant illeti, ugyanis o irta a programot es talalta ki az egeszet! En csak a szervezesben segitettem.
 
  
 
Chaar-Lee2004.11.07. 21:40
 
 
Sziasztok!

Hetvegen lefutott az Olimpia, a fordulokat pedig kikukulduk a megfelelo email cimekre.

Az alabbi listaban szerepelnek a kikuldott fordulok:
http://chaarlee.hu/poroly_rend/sent.html

ha vkinek problemaja van a fordulojaval (nem kapta meg, vagy rosszat kapott) akkor szoljon nekem es megprobalom ujra kikuldeni.

Chaar-Lee
 
  

 Túlélők Földje - Kommentáljuk a Nap Hírét 

 
Chaar-Lee2004.11.04. 00:36
 
 
Még ma-holnap lehet jelentkezni a Pöröly Rend Közös Tudat által szervezett 2. Nyílt Olimpiai Játékokra. A minden évben megrendezésre kerülő bajnokságra általában pár héttel az Alanori Olimpia előtt kerül sor, és közel akkora érdeklődés kíséri, mint a királyság fővárosában zajló látványosságokat.

meg jelentkezhettek

http://porolyrend.hu
 
  

 Túlélők Földje - Bohócverseny a Túlélők Földjén 

 
Chaar-Lee (előzmény: Kocos 110.)2004.10.23. 08:54
 
 
igen mi szavaztunk a viccekre, kivancsi is lennek melyik hany pontot szerzett. en ugyanis 90%ban 1 pontot adtam mindre. szerintem az elso helyezett se eri el a 2es atlagot... persze lehet tevedek
 
  

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.