| Akkor summázunk!
Harcrendszer jó, tetszik. Bár, nagyon ügyesség centrikus!
Küldetések már nem annyira! A faji és kaszt küldetések nincsennek kiegyensúlyozva. Pl. öljnek x terepen 150 lényt. Akinek mocsáron kellett ezt megtennie, annak pechje volt, mert mocsáron nem jött annyi lény és nem voltak például ork kommandosok se, amik létszáma általában 3 volt, tehát egy csata 3 lény! Nem beszélve arról, hogy ha egy elfnek elfogyott a nyilvesszője, akkor el kellett menni a leközelebbi erdőbe, vagy bozótosba nyilvesszőt gyártani. A palota küldetéseknél a jutalmazás volt érdekes, néhány egyszerü küldiért (pucolj ki 3 orkbarlangot) lehetett tápos cuccot kapni, más hosszabb küldikért (ölj meg 14 hobgoblint) kevésbé tápos dolgot adtak.
A labirintusok is fölötté érdekesek voltak, különösen az ajtók voltak érdekesek, némelyik sehova nem vezetett, de a kulcs hozzá a labi másik végén volt és miután kinyitotta az ember látta, hogy még két lokáció és jön a fal, bent se tárgy, se lény, se láda. Volt olyan ajtó, amit kinyitva és tovább haladva találtam egy útat, ami visszavitt az ajtó elé. Ez így nem gond, de ha fizetni kell érte, akkor a semmiért (mivel fogy az energia) nem fizetek!
Kaját miért nem lehet venni a boltban? És akkor nem kellene keresni!
A szakértelmeknél az akadémiában túl nagy a az ugrás a kifizetendő aranynál.
A boltban túl nagy az árrés, szerintem elég lenne 20% is!
A speciális képességek nem azonos értéküek. A nyilkészitésnek nincs értelme, amikor már 5ször lő a kari, mert egyetlen csatában 10 nyilvesszőt lő el. 1. szinten 22 nyilvessző az annyi mint 2 csata és marad 2 nyilvessző!
A fajoknál az ember túl gyenge, míg az elf azzal +2 tulajdonság ponttal nagyon tápos és a legyen 50-es "valamelyik" tulajdonságod küldiben elönyt élvez. Na jó, nekem is az elf a szívem csücske!!! ))
Az is igaz, hogy az ügyesség sokkal fontosabb, mint az állóképesség.
A tárgyak jelentősége a játék során csökken (táposabb lény ellen az a +1 sebzés - még ha ötször támadok is nem olyan jelentős). Ráadásul a + mágikus sebzések nem annyiszor jönnek be, mint ahány támadás van, hanem csak egyszer, na jó ez a harcrendszer hibája, de azért még mindig jónak tartom.
A mágusok nagyon le vannak korlátozva. Mivel maximálva van a varázslat. Hiába volt 20-as mágiám az elektrosokk csak 30 körül sebzett. És már nem volt értelme tovább fejleszteni a mágiát. Felnyomtam a szúrót 11-esre és a balkezesharcot 6-osra és így ugyanannyit sebeztem, mint varázslattal. Ugyanakkor a 20-as szúróval rendelkező vándorom 4 támadással 40 és 60 között sebzett. Miután megkaptam a smaragd talizmánt a vándorom még táposabb lett, a mágusom pedig ugyanolyan marad. 
A végén bebizonyitom, hogy nem is olyan jó a harcrendszer. 
Kublaj bunkója, nagyon tápos, de nem egy vágóra vagy szúróra specializált elf barbárnak.
Egyenlőre ennyi, ha még eszembejut valami, majd irok!
A bugok javítása és a hibák javítása viszonylag gyors és mindig levélben kaptam értesitést róla, ami a játék készítőit dicséri.
Mindent összevetve, kellemesen szórakoztam a tesztelés során és köszönöm a lehetőséget! |
| |