Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Karácsonyi menü III. december 12.
Karácsonyi menü II. december 12.
Karácsonyi menü I. december 12.
Zén Legendái: Karácsony 2025 december 10.
Hatalom Kártyái – Álomháború november 29.
A pillanat képe
Víziósólyom
(Ősök Városa)
Küldd el képeslapként!
"Az illúziók működési elve egyszerű: Ha elhiszed, hogy megsebeztek, akkor meg is fognak sebezni." - Rodin La Rousse, illuzionista
Nézz szét a galériában!
ÜNNEPI MUNKAREND - Beholder Webbolt 2025/2026
Versenybeszámoló: Vác, december 7.
Titanitdukát aukció - 2025. tél - nyertesek
Álomháború lapelemzés 4. rész: színtelen és egyéb lapok
Karácsonyi HKK akció 2025.december 12-21.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös tudatok listája
Túlélők Földje - Közös tudatok listája
Túlélők Földje - Közös tudatok listája
Túlélők Földje - Közös tudatok listája

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (13)
Lapötletek (65253)
HKK kérdés? (47620)
Versenybeszámoló: Vác, december 7. (1)
Karácsony 2025 - Zén bemutató - 2. rész (22)
TF help (6821)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
A vadászkutya
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Szerintem is jo lenne egy ilyen kiiras.
Martian, IK: A javaslat szerintem jo, csupan annyi keresem lenne, hogy a jovoben olyan isteni kuldetesek legyenek, amik vmi emberi idon belul teljesithetoek. Szamomra az olimpias kuldi nem az :-(

Orjonges: Szerintem csokkenjen az erteke, de nohessen barmeddig.
3,4-es a realis.
Szerintem az isteni kuldetesek szamat kellene lassitani, nem vegleg korlatozni, peldaul Martianbol max 5, de egyebbkent meg lehet szerezni, az egyebbkent itt a labi lenne vagy ha isten adna,stb.
Az is jo lenne, hogy olyan kuldetesre loheted el, amit mar pl. 1 eve vagy 60 forduloja megkaptal (vagyis nem tudod teljesiteni), vagy 2 evente 1 ilyen varazslatot lehet elloni, ilyesmi.
Martian:en szerintem ne max darab korlat legyen, hanem tenyleg vmilyen lassitas, mint a 10 kuldire jut egy IK varazslat hasznalat.

Pszi: Magas szakertelem felett legyen belassitva, mint ahogy az elejen javasoltak (ahogy a teo/tau is korlatos).
A hírt és a fórumbejegyzéseket olvasva úgy érzem, én vagyok az első, akinek tetszik ez az új TF megvalósítási ötlet.
Nem érzem úgy, hogy ez az irány a Végzetúr, Kalandok Földje, Sárkányölő vonal folytatása lenne sokkal inkaább a TF ésszerű fejlesztésének látom Miklós eddigi információi alapján.
Sajnos elég figyelmetlen tudok lenni, így elég sok fordulót elrontottam mert elirtam 1-1 mozgás, be, stb parancsot. Amennyiben a fordulómra nagyobb ráhatásom lehetne, nem kellene egyben előre megírni az egészet, szerintem sokat lendítene a játékkedvemen.
Én ezt az új TF megoldást valahogy úgy képzelem el, hogy adhatok fel parancsokat egyben mint eddig, de kuldhetem a parancsokat egyesével is, mint pl. a régi szöveges kalandjátékokban (Időrégész ;-) és az egyes parancsok kimenetét folyamatosan megkapnám, persze ugyanígy lenne ebben az esetben is forduló start / vége de pl. max 60 parancsot adhatnék ki és x parancsonként vonna 1-1 zsetont (ahogy ezt vmelyik forumban mar olvastam).
Személy szerint (IT területen dolgozok) teljesen jó hozzáállásnak tartom, hogy a TF programot rendbe szeretné Miklós szedni, és az új, PHP alapú verzióban fog a TF tovább élni, ami a kód újraírás miatt sokkal gyorsabb hibajavíthatóságot és gyorsabb új eseményekkel fejlesztést tenne lehetővé! Rengeteg hiányosságot is ki lehetne javítani benne, milyen jó lenne például, ha a legkissebb szakérteleme fejlődés nem 1% lenne, hanem 0,001%, a fegyveres szakik nem random 0 vagy 1%-ot fejlődnének, hanem vmi fix kisseb értéket, vagy lehetne például non-stop fordulót tápláltatni és kézhez kapni automatikus rendszerben.
Én kiváncsian várom hogyan fog tovább fejlődni a TF!

Tisztitotuz

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.