Az Álomfogó világa
Ha e sorokat olvasod, kedves Olvasó, az azt jelenti, hogy érdeklődsz az Álomfogó Kártyajáték után. Ha magát a kártyajátékot szeretnéd megismerni, akkor lapozz tovább, ha azonban a játék háttere érdekel, akkor e sorok számodra íródtak.
Szóval az Álomfogó. 2002 novemberében a Magyar Könyvklub gondozásában jelent meg Böszörményi Gyula: Gergő és az álomfogók című meseregénye, mely a hazai könyvkiadásban ritkán látott, gyors és hatalmas sikert ért el. Olvassák gyerekek és felnőttek egyaránt, s különösen népszerű a pedagógusok, könyvtárosok körében. Köszönhető ez annak, hogy a regény nem a nyugati kultúrák mese-, és mondavilágára, hanem a honfoglalás előtti magyar mitológiára épül. Az Álomfogók tehát azok a bűvös erővel bíró révülők, akik a magyar ősmítosz világában kalandoznak, s történeteik a népmesék elemeit használja fordulatos, a mai gyerekek által is élvezhető, modern stílusban. Azóta is évente megjelent egy-egy folytatás (2003: Gergő és a bűbájketrec, 2004: Gergő és a táltosviadal, 2005: Gergő és az álomvámpírok I., Zsófi és az elnévtelenedett falu, Zsófi és a boszorkánypláza), méghozzá töretlen sikerrel. Eme sikerek sarkalltak bennünket arra, hogy az új kártyajátékunkat az Álomfogók világára építsük fel.
Ha meg akarsz ismerkedni a révülők világával, akkor olvasd el az alábbi menüpontok alatt található leírásokat!
Bevezető |
1. A Világfa |
2. Révülők és éberek |
3. Álom és Valóság |
4. Az álomlények |
5. A Sárkány
6. Az Álomfogók |
7. A Jurták Szövetsége |
8. Sámánviadal
Létrehozás: 2007. szeptember 17. 11:03:38 | Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:19 | Nyomtatási forma |
|