Hatalom Kártyái kártyalap - Királyi vadaspark | | - Kinézet - (A szavazáshoz be kell jelentkezned!) (átlag: 1 szavazat alapján 10.0)
- Használhatóság - (A szavazáshoz be kell jelentkezned!) (átlag: 4 szavazat alapján 6.0) - Eredetiség - (A szavazáshoz be kell jelentkezned!) (átlag: 1 szavazat alapján 10.0) |
|
(AK40) Az Élőváros esetében mindig a módosított strukturális pontot kell figyelembe venni, tehát a Királyi vadaspark 6/6-os szörnnyé változik A föld síkja mellett. Persze ilyenkor felmerül az a jogos kérdés, hogy mi történik akkor, ha A föld síkját az Élőváros után játszom ki. Nos, az Élővárost úgy kell elképzelni, hogy folyamatosan átváltoztatja az épületeket szörnyekké, vagyis minden, a strukturális pontokat befolyásoló hatás először létrejön az épületen, majd az Élőváros ezt átviszi a szörnyre, ezáltal növelve, vagy csökkentve annak sebzését és védekezését. | (AK40) Játékban van két Királyi vadaspark és egy Várfal, amikor kijátszom az Élővárost. Az Élőváros kijátszása után a Várfalam elveszti minden speciális képességét, és szörny lesz belőle. Mivel így már nem növeli az épületeim strukturális pontjait, ezért a Királyi vadasparkból 4/4-es, a Várfalból 1/1-es szörny lesz. |
Kiadás: Ezüsthajnal, Túlélők Földje
Gyakoriság: nem gyakori
Lapszín (isten): Raia
Típus: építmény
Szöveg: Aktívan jön játékba. Amikor játékba kerül, tégy minden játékban lévő szörnyre egy-egy vad jelzőt, ezek lesznek a vadak. 2 VP,passzivizáld be egy kalandozódat: célpont vad a gyűjtőbe kerül.
Illusztráció: Cziráki Gergely Ha hiba van a lap szövegében, színében, vagy egyéb adatában... (írd meg nekünk és kijavítjuk!) Létrehozás: 2003. október 10. 20:04:43 | Utolsó frissítés: 2024. január 12. 12:47:11 |
|