Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Karácsonyi menü 2024 december 10.
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
A pillanat képe
A Mesterek Tornáján
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
Az Ezüstsólyom Karma című könyv címszereplője, Ezüstsólyom Karma, a Mesterek Tornája kardvívó bajnokságán legyőzi ellenfelét.
Nézz szét a galériában!
Bukottak és felemelkedettek – Hódítások
Kérdezz-felelek 56.
HKK Kiadói tervek 2025
Karakter reinkarnáció - tárgyak
Paklibemutató: Tarrgeth

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47290)
Lapötletek (65088)
Bukottak és felemelkedettek – Hódítások (7)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9489)
HKK Kiadói tervek 2025 (19)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8236)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Azok a semleges KT-k, akik kifejlesztik a képességfában a mentális felfrissülés képességet, kapnak egy bónusz képesség lehetőséget a 18 képesség felett, de plusz pontot nem kapnak hozzá.

Azok a KT-k, akik a képességfában cserét fejlesztve növelték a képességeik számát, mert 15 alatt volt, ezeket a képességeket megkapják az új rendszerben is a 15 alap képesség felett.

Kiírtam egy szavazást annak érdekében, hogy lássuk, hányan támogatják a KT-képesség reformot.
 
Én valahol megértem, ahhoz hogy ki legyen egyensúlyozva, az egész képességrendszert nulláról át kéne gondolni, a hasonló, de máshogy működő képességeket szinkronba hozni, úgy alakítani a korlátokat, hogy egyensúly legyen, stb.
Azt az időt jobb lenne az új terület fejlesztésére fordítani. Ha az megvan, utána lehet hogy érdemes megint felvetni a dolgot, de akkor meg valszeg az online fejlesztése lesz fókuszban. Ez az elképzelés csak akkor lehet életképes, ha mi magunk rakjuk össze és Zolinak, meg Ivánnak nem kell rajta gondolkozni, "csak" beilleszteni a játékba. Nekem meg bilibe lóg a kezem, abból sose lesz semmi, láttunk már nem egy ilyen projektet elhalni a kezdeti lelkesedés után.
 
Kár...
Pedig ettől lehetne kicsit egyediesíteni a KT-kat, így tényleg elgondolkodnának, hogy milyen képességeket válogassanak össze.
Na de majd az új terület után a következő reformnál!
 
Bedobtam az ötletet Zolinak, de: "Köszi a javaslatot, de ilyent nem akarunk." volt rá a válasz.
 
Mea culpa! Nem olvastam végig az egészet, de akkor máris megduplázódott így a támogatók száma ahhoz képest, amit gondoltam
 
Nem vagy egyedül! Lásd 122-es hsz.
 
Amúgy különösebben nem izgat az egész átpontozás, úgy játszok tovább, ahogy lesz. Bízom az okosok számolgatásaiban
 
Nekem az merült fel az egész mókával, változtatással kapcsolatban, hogy sokan az egyedi KT-kat fogják hiányolni. Ez az alábbiakkal megoldható lehet (természetesen jól belőve). (Megjegyzem, nem hiszem, hogy ez alapján egy ilyen most vagy bármikor bevezetésre kerülne, de sebaj, írhatnékom van)
A KT-k alapja lehet általános, vallási vagy faji. Ugyanakkor vannak olyan KT-k, amelyek általánosként is valamire "specializálódni" akartak (ld. Vértestvérek pl).
A KT-k választhatnak, hogy faj/vallás/általános jelleg mellett milyen csoportba tartoznak?
- harcos
- hithű
- varázslós
- nekromanta
- tolvaj
- stb...
Nyilván túl sok opció nem kéne, de ennél több lehetne.
A KT képességek kapnának ezekből 1-1 cimkét. Lenne természetesen továbbra is általános képesség, de némely képesség valamelyik csoportba vagy csoportokba tartozása, az adott csoportot választó KT-k számára előnyt élvezne, a nem csoportbeli képességek hátrányt.
Azaz ha egy KT a csoportjába tartozó képességet választ, az neki kevesebb pontba kerül és/vagy a képesség hatása náluk erősebb. Amennyiben nem a KT csoportjába tartozót választ, azok több pontba kerülnek a számára.
Amennyiben ellentétes csoportba valót, ott szintén nagyobb a költség, és akár a hatása is csökken általuk használva.
Általános csoport képességeinél semmi nem változna.
Azaz pl valamely KT aszongya, hogy ők harcos KT-k, ellentétes nekik a varázsló (jó öreg barbár - mágus ellentétek rulez.
A harcos képességek számukra 2 ponttal olcsóbbak és kapnak a hatásra 20%-ot (természetesen nem minden ide tartozó képességnél lehet a hatást növelni), viszont, ha mágikus képességet akarnak, az számukra +2 pont és 10%-ot csökken a hatása. Az egyéb - nem harcos és nem általános képességek költsége +1 pont.
Az ötlet nem rossz (eddig akivel beszéltem róla*, senki se mondta, hogy rossz)
Megvalósíthatósága nagyobb vitákat eredményezne, mint a jelenlegi, jóval egyszerűbb, sima átpontozás, de sebaj. El kell ültetni az ötleteket, hogy 5-8 év múlva, a következő KT-s képességreformnál robbanjon.

*Jelenleg 0 fő
 
Hatasok: szerintem az se jo jelenleg a jatekban, hogy nem lehet szabadon hatast valasztani, KF-en kotelezo a haragvo pegazus, mert _semmi_ nem lep 13-at, rajta kivul. Ha emlekszel meg a wow-ra ott is problema volt ez, hogy egyen karakterek egyen felszerelesben, egyen hatason utaztak, ezt egyszeruen megoldottak, megveszed a license-t a repuleshez es onnantol mindened ugyanolyan gyorsan repul, vagy megtanulod a riding skillt magasabb szintre, akkor a foldi, lassu hatasok is begyorsulnak (vagy valami ilyesmi, en se wowozom mar egy ideje

Ha nekem a koszali diszno tetszik hatasnak, akkor miert ne lehetne olyan hatasom? Van KF-es kariban mar annyi magikus potencial, hogy nyugodtan lephet az a diszno is 13-at. Erdemes lenne atgondolni egy ilyen rendszert, legyen kuldeteshez kotve minden teruleten, ahol no a lepesszam (sf-en lesz 11, ryukun 12, kf-en 13), vagy valami, amit az uj teruleten meg kell csinalni, igy nem azonnal kerul be az emberhez amint atlep a terkapun. A hyper alapjan 20+ elfoghato hatas van, minden szembejovo meg pegazuson lovagol, mert erre van kenyszeritve.

Ugyanez igaz lehet a tobbi tipusu lenyre is, malhasok, tabororzok, stb. lehetne 1-1 kuldetes mindenhol, ahol novelni lehet a max erteket, aztan szepen atpakolom pl. a torpemammutra a cuccokat a dromedarrol, mert az pl nekem jobban tetszik es megse erne hatrany.

Pont ezzel hoznank el azt egyebkent, hogy sokfele hatas lenne, nem csak a TOP minden teruleten.
 
Példának írtam ugyan 6 pontot, de nem hiszem, hogy 7-nél többet érne...

Mi harcos KT vagyunk, nekünk nem állna jól a mágiafókusz pedig ugye nagyon táp. 10TVP-ért és 1 TU-ért körönként beleférne talán mindenkinek. Ekkor nem lenne EF függő, de legalább lenne értelme.
 
Ha meg nem kell EF-elni hozzá, csak simán szint alapján adja a bónuszt, akkor inkább 7-8 pontos a képesség, mert ebben a formában szerintem már erősebb, mint a 7 pontos mágiafókusz (sebzésben nem lenne jelentős eltérés, viszont ahhoz kell EF-elni is a fordulónkénti aktiválás mellett).
 
És ki fog 74-et EF-elni 20 körönként, hogy megkapja +25-öt?
 
Sziasztok!

Javaslom, hogy a közösség ereje, legyen változtatva és/vagy kombinálva a Neal által javasolt szintfüggő +T/+S-el.

EK 123, legyen mondjuk 10TVP és 1 TU, és a karakternek egész körre (köv kör elejéig) adjon szintfüggő plusz tápot.

LVL 40-ig szint/5-öt, azaz +8 tám/+8 sebzést
LVL 80-ig szint/8-at, azaz +13tám/+13 sebzést
LVL 200-ig szint/10-et, azaz +25 tám/+25 sebzésben maxolódna, ami szerintem arányos, és simán megérne 6 pontot. És mindenképpen írja ki, hogy mennyit ad, valahol legyen feltüntetve a variknál pl. vagy a karlapon.

Persze csak ha támogatásra kerülne a játékosok és a JV által is.

Üdv,
Danair

UI: nekünk megvolt a képesség, de nagyon elavult ezért leadtuk... Így viszont visszakérnénk az tuti, még VP regen árán is...
 
Mestertolvaj pontértéke marad?
 
Esetlegesen a +védelmet adó képességet is felül lehetne vizsgálni, igaz, túl sok KT-nak nincs meg.
Ott is a pontérték túlzó lehet, bár tény, hogy ezen legalább viszont nincs maximalizáció.
 
Azt látom, hogy a testépítés II.-nél csökkentve lett a pontszám, de más változás a kiírásban nem történt mellette. Ez most véletlen, vagy (amiben jobban reménykedem, hogy) nem dőlt még el a sorsa?
 
Átnéztük a kérdéses képességeket, és az alábbi változások születtek:

Támadás/sebzés/védekezés képességek (közösség ereje és társai): átlagban 1 pontot csökkentek. A csatakiáltás és a csatadal max. 20 támadást ad, a 221-es támadásos képesség max. 40-et. Így kicsit jobban lehet variálni, és több pontért több támadást kapni.

Hátasok: a pontértékük 3-ról 2-re csökkent.

Speciális teleportok: Ezeket is átnéztük, és hasznosságuk mértékében jelentősen csökkent a pontértékük.

0 pontos képességek: Átnéztük az 1 pontos képességeket, amik az illúziófegyverhez hasonló, marginális előnyt adnak csak, azokat levettük 0-ra.

Fegyvermester: 4 pont lett, az öklös verziója 2 pont.

Frissítettük a cikkben és a KT-knál is a pontértékeket.
 
1. Hátasok nehéz kérdés, még ha változtatnánk is. Ha megoldanánk, hogy a hátas statjai (lépésszám/TVP) mindig az adott terület top hátasának felelne meg, akkor minek van elfogható hátas a TF-en. Akkor mindenkinek egyből meglenne egy új területen a top hátas. Ha meg ennél gyengébbre rakjuk, akkor meg már kb. senki se használná.


Erre írtam neked, hogy a KT hátasok legyenek ugyanolyan kiírásbeli dolgok, mint pl. az illúziófegyver vagy az illúziópáncél. A külvilág számára (meg ha megoldható, akkor a karlapon is) az egyébként használt hátas helyett a KT állat neve íródik ki. Ahhoz képest ad mondjuk 2 védelmet vagy 1 támadást, így 1 pontos képesség mind (ha meg semmi számszerű dolgot nem ad, akkor meg 0).
Attól még el kell fogni a kinézett állatot, csak nem hoarián sárkánybébi lesz belőle, hanem aurapollátor.
 
Reagálnék Clod hozzászólására. Sok tekintetben egyetértek vele, de
1. Hátasok nehéz kérdés, még ha változtatnánk is. Ha megoldanánk, hogy a hátas statjai (lépésszám/TVP) mindig az adott terület top hátasának felelne meg, akkor minek van elfogható hátas a TF-en. Akkor mindenkinek egyből meglenne egy új területen a top hátas. Ha meg ennél gyengébbre rakjuk, akkor meg már kb. senki se használná.

2. Támadás/sebzés: Egyetértek, hogy sok esetben felesleges, nem kell. De ez régen is így volt. 20 évvel ezelőtt is levertem minden szembejövő szörnyet a karakteremmel közösség ereje nélkül is. A csatornán átúszáskor jött jól, illetve 1-2 spec. esetben. Most is azt látom, hogy az új területeket kezdő átlag karakternek jól jönne. Pl. 220+ kezdésekor, de ryuku és KF elején is. Valamint szerintem a halálkúpot kezdőknek is szükségük van minden + támadásra., és a sebzés is jól jöhet ott is, hátha pont 1 körrel kevesebb lesz tőle a csata.

Igazából nehéz pontozni ezeket a képességeket. Nem adnátok 5 pontot +10 támadásért? Ha a közösség erejét belőnénk 3 pontra, akkor már nagyon nehéz lenne differenciálni a + támadást adó illúziófegyver, meg az egyéb tám/véd/sebzés/szerencse képességek között. Ezeket igazából szerintem csak egymáshoz kell viszonyítani, mivel úgy gondolom, hogy 18 képességbe és 70 pontba nem oszt, nem szoroz, hogy 4 pontot adok egy harci képességért, 5-öt, vagy 3-at.
 
Papíron 11+2+3 régi képessége lehet minenkinek.
A gyakorlat viszont az, hogy a 3 bónuszból 1-2-t azért kifejleszt mindenki (önismeret nélkül még el lehet vegetálni egy ideig, de totem és butaság ára nélkül netto önszopatás), tehát a végén darabszámban nem lesz 16.
Ugyanígy, ha a képességfa előtt cserél valaki, az automatikusan egy képesség bukó.
Ezért lehetséges, hogy a képességfa bekerülésekor a gnómoknak 13 képessége volt (az önismeret és a butaság ára alapból ki volt fejlesztve - régen még ki lehetett bírni totem nélkül, az ráért -, illetve még mielőtt bekerült volna a tudati fétis, a hatalom rúnáját bedobtuk az IMre szörny miatt...hogy aztán később, már a 13+ cserefejelsztős időben visszacseréljük, mert a tudati fétis is bekerült).
Most viszont van 15, mivel a fás képességcserékkel összejött még 2. Ezért zavar egy picit, hogy ezt a plusz ráfordítást nem veszik figyelembe.
 
Ez most azt jelenti, hogy ha ma gyorsan alapítok egy KT-t, akkor a változás életbelépésekor ingyen megkapok 15 választott képességet?

Nem. Ez csak azokra a KT-kra vonatkozik, akik már kifejlesztették a 13. képességüket. értelemszerűen azok a KT-k, akik még nem tartanak itt, annyi képességet cserélhetnek, amennyi van nekik.
 
Nem.Van olyan kt,akinek pl. 14 van és már csinálja a fát,gondolom ő is 15-re cserélhet,mert neki elmaradt valamiért annak idején.
 
A képességek száma:
- Minden KT annyi képességet választhat be a változás érvénybe lépésekor, amennyi a változás előtt volt nekik. Azok a KT-k is választhatnak 15 képességet, akiknek 15-nél (10 saját + 2 kötelező +3 bónusz képesség) kevesebb képessége volt.
- Minden KT-nak, akinek 18-nál kevesebb képessége lett így, lehetősége lesz a régi képességeinek számát 18-ra emelnie, ha a képességfában cserét fejleszt, annak szabályai szerint.


Vagyis akinek 2009-ben 13 képessége volt az utolsó fejlesztés után és ezután még 2 fás cserével ezt felnövelte 15-re, az ugyanannyi lehetőséget kap, mint az, aki ezt a plusz erőforrást nem rakta bele?
Hááát, nem érzem úgy, hogy ez fair, de ha ez a végső döntés, akkor legyen, ez még mindig kisebb béka, mint ami az eredeti 56 pontos elképzelés volt.
 
"- Minden KT annyi képességet választhat be a változás érvénybe lépésekor, amennyi a változás előtt volt nekik. Azok a KT-k is választhatnak 15 képességet, akiknek 15-nél (10 saját + 2 kötelező +3 bónusz képesség) kevesebb képessége volt."

Ez most azt jelenti, hogy ha ma gyorsan alapítok egy KT-t, akkor a változás életbelépésekor ingyen megkapok 15 választott képességet?
 
Be lehetne tenni a támadásosokra egy de max karakterszint / 5 +tám megszorítást.

200as szinten nem rossz az a 40 tám, jól is jöhet, de másh is meg lehet oldani.
100as szinten dettó egy 20-as nem rossz, de nem óriási táp.
50-es szinten +10 dettó.

Amúgy nekem mindegy, nem érint, csak nekem ezt mutatják a számok. És akkor legalább nem veszik még ki +pár egyedi képesség és megéri benntartani a KTknek esetlegesen. Muszáj -képesség sztem ettől még nem lesz.
 
Szép és jó kalkuláció ez a +40 támadás, csak épp a jelenlegi tervezet szerint a max az +10.
Ami az 5% 1/4-e és így a kérdés már így szól:

Számít +1% támadás? Jelentős? 5 pontért?

De a JV úgy tűnik felülvizsgálja majd ezt, úgyhogy kíváncsian várjuk, hogy mi jön ki.

Biztosan lehet rajzolni valami jó kis görbét egy egyszerű lekérdezéssel az (aktív) játékosállományt tekintve, hogy a jelenlegi változatban fordulószám / támadást tekintve az egyes képességek mekkora +támadást adnak (százalékosan).
Majd ezt meg lehet vizsgálni, hogy a csökkentett értékekkel ezen % hogyan is alakul.

Addig is köszönet a konstruktív hozzáállásért, a megnövelt KT képességek számáért, várjuk a frissített listát.
 
Mestertolvaj?Marad a pont?
 
thx, hogy foglalkoztal vele
 
Változások a pontozásban:
108. és 125. az elesettek megsegítése 1 pont lett.
113. kasztropl. fejl. 3 pont lett.
120. zanenergia kihasználása 0 pont lett.
154. gyakorlat teszi… képesség csak tévedésből volt nem cserélhetőre jelölve.
176. zan teleport 4 pont lett.
234. fantomharc visszakerült 5 pontra.
269. kisebb zan 1 pont lett.
256. lottó nem fejleszthető lett.

A képességek száma:
- Minden KT annyi képességet választhat be a változás érvénybe lépésekor, amennyi a változás előtt volt nekik. Azok a KT-k is választhatnak 15 képességet, akiknek 15-nél (10 saját + 2 kötelező +3 bónusz képesség) kevesebb képessége volt.
- Minden KT-nak, akinek 18-nál kevesebb képessége lett így, lehetősége lesz a régi képességeinek számát 18-ra emelnie, ha a képességfában cserét fejleszt, annak szabályai szerint.

A KT-k egyedisége:
- A 18 képesség már lehetővé teszi azt, hogy a tudatok a "kötelező táp" képességeken kívül pár kevesebb pontos, szerepjátékos képességet is beválasszanak.
- Természetesen, a KT arculatától nagyon idegen képességeket nem engedünk. Ennek megbeszélése egyéni elbírálás alapján, a KT-vezető és a JV között zajlik majd.
- Lehetőség van régi képességet új névvel és enccel kérni. Ezt csak nagyon indokolt esetben engedjük meg, egyéni elbírálás alapján (szintén a vezető és a JV között egyeztetve). Ekkor a képesség játékbeli szövegei is csak nagyon indokolt esetben változhatnak.

A KT-képesség reform menete:
- Futunk még egy kört a támadást/sebzést adó képességekkel és a korlátozott KT-specifikus portokkal kapcsolatban. Ezek pontértékei valószínűleg csökkenni fognak.
- Ha ez megvolt, frissítjük a hírt, hogy az új pontokat tükrözze. Majd kiírunk egy szavazást, hogy lássuk, a játékosok mennyire támogatják ezt az egészet.

Ha a szavazás számunkra elégséges támogatást mutat majd, akkor aug. végén - szept. elején véglegesítjük a dolgot, kiírjuk a bekerülési dátumot, és a KT-vezetőknek lehetősége lesz leegyeztetni a képességeik cseréjét.
 
Van egy "stílusa" azt viszont meg kell hagyni. Talán oka van rá.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.