Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

Mi legyen a céhekkel Új Nemzedék formátumon?

1) Maradjanak tiltva.
2) Engedjük vissza őket, nerfelve.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Városi bandatag
(Shadowrun archetípus)
Küldd el képeslapként!
A bandatag otthona az agglomeráció dzsungele - minden egyes sikátor, italmérés, elhagyott épület és kiégett autó.
Nézz szét a galériában!
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4.
Céhek Új Nemzedéken
Alfa menü akció eredményhirdetés
Ajándéksorsolás november + októberi eredményhirdetés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
TF help (6740)
Lapötletek (65036)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4. (15)
Moa civilizáció lapbemutató 2. hét (50)
TF KÖZÖS TUDATOK (1281)
Céhek Új Nemzedéken (16)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
Ment volna, de nem kerestél. Ott voltál?
Kénytelen leszek nekiállni a csokikészletnek, amit kaptál volna.
 
Igen, egy kiegészítővel jövő új szabályok már a frissen bontotton is élnek.
 
Logikus lenne ha már ezen lapok, így lettek tesztelve.
 
Az idézés szabály már velünk lesz a dec 10-i bontotton?
Ugye ez már nem prerelease, hivatalosan aznap délután jelenik meg a kieg, szóval határeset.
 
A beidezett szoveg alapjan tomegirtastol is ved: "Ha egy aktív hajó forrás hatására kikerülne a játékból, helyette passzivizálódik. Ez a védelem nem működik sebzésre, és az előkészítő fázisban."
 
Ha jol ertem akkor a hajo altipus megvedi oket a celpont permanens, celpont lap, stb. Leszedesektol. Mi a helyzet pl egy T.Vlagyimir kepessegevel vagy egy Polipokalipszisel? Azok is csak passzivizalni foglak oket vagy a tomeges leszedesekre leesnek a hajok is? Total hangulatos lenne ha pl a polip altipusu dolgora erzekenyebbek lennenek a hajok.
 
Jogos!
 
Így....lenne,de Zytan sajna csak a lényekre hat.
 
Ha kinn van az asztalomon egy Zytan akkor az eredetileg hajó altipusú aktív lapokat is le tudom durrantani 1db leszedéssel?
 
Csak az az immunitás, aminek a nevében benne van, hogy immunitás.

Ez egy altípushoz kapcsolódó szabály, mint ami van más laptípusokhoz is, mint vízió, reakció, szkritter, ezt "elvenni" nem tudod, max úgy, hogy a lap elveszíti az altípusát.
 
Ertem, ez nem immunitas, hanem egy ilyen ujfajta vedelem, koszi.
Akkor ezek szerint nem is a hajo kepessege lesz (akkor elvenne az NTI), hanem a "hajo szabalyok" resze?
 
A "mindenképpen" mindent felülír (ld. Kódex).

Az az immunitás, aminek a szövegében szerepel, hogy "immunis".

Tehát pl. A nagytanács ítélete is csak passzivizálni tudja az aktív hajót.
 
A hajok beepitett vedelme hogyan fog viszonyulni a "mindenkeppen a gyujtobe kerul" ill. a "semmilyen immunitas nem mukodik ellene" kitetelu leszedesekhez?
 
köszi
 
Én is viszek csokit!!
 
Én azt hittem így tervezik.

Évszámokat nézni szerintem sem kellemes, de természetesen lehet erre IS figyelni.

(Ennek fényében a korábbi hozzászólásomnak sincs értelme,)
 
Rendben, keress majd.
 
A full art kártyák designja nagyon menő lett, engem nem kifejezetten zavar az se, hogy a kártya színe így nem annyira szembeötlő elsőre (ez várható is volt a full art lényege miatt). A név hátterében a megfelelő színű csík szerintem egy nagyon elegáns módja a szín jelölésének, gratula érte Tamarának. Az egyetlen dolog, ami kicsit fura nekem, hogy az altípus és a kiegészítő ikonja átkerült jobbra. (Gondolom ez azért volt, hogy kevésbé legyenek útban a képhez, de szerintem az eredeti helyükön sem zavarnának, így meg inkonzisztens a normál lapokkal. De azért ezt túléljük. )

A hajókkal alapvetően nincsen nagy problémám így látatlanban, bár valóban nem szerencsés altípusoknak különleges képességeket adni, főleg rögtön kettőt.
A célpontos egyszerűsítés logikus és jó szerintem; az anti-semlegesítés viszont nem túl elegáns, bár játéktechnikailag nem feltétlenül rossz. (Persze felmerül a kérdés, hogy a rotának többek között nem pont ezt a problémát kéne-e alapból orvosolnia.)

Az idézésnél sajnos csatlakoznom kell sok előttem szólóhoz, szerintem ez nagyon rossz ötlet. Altípusokhoz speciális képességeket/szabályokat kötni rossz, de a kiadás évszámához kötni bármi ilyet az egy egész új szintje az inkonzisztens, zavaró katyvasznak. Attól függetlenül, hogy ez az új idézés szabály mennyire jó vagy nem jó, azt nézegetni, hogy egy lap milyen évszámú, szerintem elég kellemetlen. Nem vonatkozhatna ez a szabály minden lapra általános szabályként? (A tisztán VP-s kikötést sem értem egyébként az új szabályban pl.)
 
Aznap leszek 47, szóval jöhet
 
Az idézéses szabály módosítás tetszik. Okos gondolat, hogy csak azoknál a lapoknál lehet majd használni amelyek teljes idézési költsége VP.

Annyi, hogy ezzel az eddigi idézéses lapok elveszítik egyedi olcsóbbításukat, kiüresedett a pentagram jelzés. Ez összesen 74 lapot érint melyből 2020 vagy utáni 34db.

Lehetne új definíciója az idézésnek (a pentagammal jelzett kártyáknak)

Pl:
Idézés (vagy bárhogy lehet hívni lényeg, hogy pentagram van rajta) képességet a játékos a második körétől, a saját fő fázisában, körönként egyszer használhat. Az idézés ikonú lapot ekkor a Semmibe kell dobni, amiért passzívan kap a semmibe dobott lappal megegyező színű általa választott gyakori token lapot.
 
Én az idézést úgy csinálnám mint a védekezést. Csak az ellenfél körében működik és max annyi idézős lapot játszhatok ki mint ahány lapot az ellenfelem kijátszott. Mert ha most játékokra van lekorlátozva a használhatóság száma abból csak vita lesz amikor belezavarodnak az emberek, hogy idézték-e már.
 
Én az idezésből akkor marnem 1 dbot adnek hanem mondjuk jatekonkent 2-t vagy 3-at vagy mondjuk sajat korben 1x vavy valami. En egesz kevesnek erzem a Jatekban 1x megoldast.
 
Nagyszerü ötlet tetszik a gondolat.Akkor a cég elkezdhetné ennek a hkk segédnek tervezését,legyártását,árusitását..Vagy esetleg irhatna egy hkk segéd appot is esetleg...
 
Alapvetően a jelölési rendszer a HKK-ban egy ideje már kihívást jelent. A VP-t, ÉP-t, csontot, körszámot jelölik az emberek, de valójában kint van pár kocka, nem mindig egyértelmű, melyik mit jelöl, tisztelet a kivételnek, akinek a playmatján erre van külön rovat. A dermesztés, izom, életjelzőnél pár gyöngy van a lapon, ha többféle is van egyen, nem könnyű megjegyezni, melyik melyik. A késleltetett hatásokat kb. senki sem jelöli, mint ahogy a J képesség, vagy ne adj isten az S, K képesség használatát sem. Olyat is láttam már, hogy valaki nem emlékszik, hányat játszottak már le, vagy az 1-2. meccset ki is nyerte…
Én a megoldást egy egyszerű HKK segédben látnám, egy hosszúkás doboz, amit lerakunk középre, 1-1 hely az ÉP, VP, csont, körszám jelölő kockának. És akár 1-1 pöcök, kocka gyöngy akármi, amivel nyilvántartjuk, ki kezdte a meccset, ki nyerte az elsőt, a másodikat, használtad-e a muligant, idézést. Tartozékként pedig egymástól jól megkülönböztethető dermesztés, izom, élet és méregjelölők, meg J betűk…
Minden társasjátékban használunk ilyeneket, egy egységes jelölési rendszer egyértelművé tenné ezeket a dolgokat, talán a játékot is gyorsítaná, nem kéne számolgatni, hányadik körnél is tartunk meg hasonlók.
Egyébként a nemzetin is láttam olyat, aki elég sok időt töltött a visszasideolással, vajon mi volt a 30. lap, amit beraktam.. Erre is van egy egyszerű módszer, ha a side lapokba belülre beraksz egy kis jelölő papírt, a meccsek után nagyon gyorsan vissza lehet sideolni, nem kell agyalni rajta.
Én volt, hogy versenyre vittem kis papirokat, rajta termo meg xenó mételyező meg xenó báb képével, ha kisült ezeknek a késleltetett reakciója, azt kiraktam az asztalra, hogy ne feledkezzünk meg erről.

Az anti-semlegesítés az anti-mágiás analógia miatt szerintem tényleg pillanatok alatt megjegyezhető. Az, hogy mennyire van szükség rá, igazság szerint most már több a semlegesítéses reakció, mint a varázslat alapú, úgyhogy úgy gondoltuk, hasznos lesz, de ezt majd eldönti az idő.

Az idézésről meg annyit, hogy rengeteget agyaltunk, vitáztunk ezen, és tényleg ez a lehető legkisebb változtatás, aminek még értelme van. Azt mindenki döntse el, hányszor szokta úgy érezni, hogy azért vesztett, mert az ellenfél nyerte a kezdést, és ez mennyire frusztrálja.

Alapvetően minden újdonság, változás valamilyen igény révén jön életre, de ez azért nagyon nehéz dolog, mert bár sokan vágynak arra, hogy egy problémát megoldjunk, ugyanakkor a változást sem szeretik. Ezt a paradoxont próbáltuk úgy kiküszöbölni, hogy a rendszerbe nyúlás helyett egyszerűen csak egy meglévő szabályon változtattunk egy picit, remélhetőleg hamar meg lehet szokni, nekünk pár játék után sikerült.

De természetesen nyitottak vagyunk a javaslataitokra, visszajelzéseitekre.
 
A cikk szabály kérdéskört érintő része számomra első sorban a kezdők szempontjából aggályos. Túl impulzív mostanság ez a része a HKK.nak.Én befogadom és feldolgozom ezeket(vagy legalábbis elkezdem emésztgetni és meglátjuk mi sül ki belőle),de aki most ismerekdett meg nem oly rég a játékkal vagy tért vissza régről, feltehetően kapkodja a fejét rendesen.
Ami nekem a legkevésbé tetszik a szabálypontokból ez a passzív épület támadhatósága,de ez is első sorban a megszokások és az eddigi szerepjátékos magyarázat miatt(egy el nem készült épületet miképp lehetne lerombolni???), játéktechnikailag persze értem mi miatt alakult,így,de szerencsésebb lett volna a hajó szabályt valahogy úgy tekerni, hogy ilyen ősrégi szabályhoz ne kelljen hozzányúlni.
-célpont sebződik témakör megszokás kérdése, egyelőre még fura de vszeg jövő ilyenkor emékezni sem fogunk erre.
-Anti semlegesítés az anti- mágia analógiája miatt várhatóan könnyen beépíthető. Szükségessége kérdéses hisz törekvés volt a semlegesítés visszazorítására és egyben gyengítésére is.3-4 éve vszeg könnyebben emészthető lett volna, most egy kicsit ok,de minek érzésem van.
-Idézés talán a legkomolyabb módosítás ami egyelőre szerintem beláthatatlan mit fog jelenteni.Egyelőre csak reménykedni tudok, hogy nem fog rosszul elsülni. A muligan, hogy mit hoz magával egyértelműen látható volt, itt most számomra még a jövő lapjait és metáját nem ismerve nem törnék pálcát a módosítás felett.
 
Köszi, ez így tetszik.
Meglátjuk, majd úgyis a lapokat, amiket már nagyon kíváncsian várok.
 
Nem véd a varázslatoktól, azokra tovbbra is ott az anti-mágia, ez két külön dolog lesz.
 
Nem kell minden módosítás miatt sírni, kicsit uncsi, meg kell próbálni még ha nehéz is távolabbról nézni a dolgokat.

Az idézés most már olyan lesz kb. mint a HearthStone-ban, a nem kezdő játékos ott kap egy Coin-t. Most itt is ugyanez lesz, amit csak vp alapú lapok kijátszására lehet elhasználni (aki nem kezd maga elé rak egy -1 vagy -1/-1 jelölésű kockát és kész kb.).
Azzal is egyet értek, hogyha behúztál 3 idézéses lapot, akkor sokkal nagyobb az előnyőd, ha meg egyet se, akkor rendesen hátrányban vagy azért mert nem tudtál kezdeni és akkor így a "faszmák kapitányságnak" kisebb az impaktja, mert ellőheted a "+1 manát" bármely csak vp alapú lap kijátszására.

Ez szerintem sokkal jobb, mint, amikor a kezdő játék a 2. körében is csak 1 manát kapott, az szerintem rettentő gáz volt, egyértelmű, hogy át kellett adni olyankor a kezdést és megint a kocka döntött a győzelmi arány növeléséről.

Az anti-semlegesítés ötlet még 3 éve merült fel bennem, ha már van anti-mágia, de ilyesmi amúgy néhány lapon már megjelent, hogy nem lehet rá reagálni (anti-semlegesítés: 0). Az anti-semlegesítés: 1 az szerintem veszélyes lehet, mert derékba töri a kontrollt, de majd meglátjuk, mert sok mindentől függ, milyen és mekkora ik-jú lapokra kerül ez rá. Kérdés, hogy az anti-semlegesítés a varázslat alapú counterek ellen is véd? Ha nem, akkor egy fokkal gyengébb és előtérbe kerülhetnek a varázslat alapú counterek, amikből a Résföldbe és Roxat céheibe került pár.
 
Ezt sajnos nem igerhetem meg, de tolem kaphat egy full szett csokit. Kereket, lyukasat, toltottet, simat...
 
Ez bennem is felmerült, de azért nem teljesen. Ugyanúgy egy szabály, ugyanúgy valami, amit vezetni kell, ugyanúgy +1 mana, de azt legalább nem lehet Zanszilánkba (ezáltal rengeteg korábbi spoilerbe), Művészek céhébe, etc. beletolni. Kevésbé rugalmas abból a szempontból is, hogy egy nagyobb vagy két kisebb lapra akarod elkölteni. Szóval azért más a leányzó fekvése, de igen, valahol stimmel a párhuzam.
 
 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.